دزد جوان همدستش را ربود




 اخبار حوادث  - دزد جوان همدستش را ربود/ دستگیری مجرم خطرناک بدون درگیری و تعقیب و گریز

مرد خلافکاری که همدستش را به دلیل اختلاف حساب ربوده بود، بدون هیچگونه درگیری و تعقیب و گریزی توسط ماموران کلانتری جوادیه دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ماموران کلانتری جوادیه تهران موفق شدند یک مجرم حرفه‌ای را که از دست کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ متواری بود را بدون درگیری و تعیب و گریز دستگیر کنند.
 
این مجرم فراری که به جرم آدمربایی متواری بود و از ترس دستگیر شدن از محله جوادیه به ستارخان نقل مکان کرده بود،‌ با شگرد خاص ماموران کلانتری به خانه سابقش در محله جوادیه بازگشت و عوامل کلانتری در یک اقدام زیرکانه موفق به دستگیری متهم فراری شدند.
 
این متهم 27 ساله که "فریبرز " نام دارد، چندی پیش یکی از سارقان همدست خود را به دلیل اختلافات مالی ربوده بود و پس از اخاذی از خانواده‌اش، وی را در کنار خیابان رها کرده بود.
 
همچنین این مجرم دارای چندین فقره سابقه شرارت، آدمربایی و سرقت است و حکم دستگیری وی از سوی دادسرای ناحیه 34 تهران صادر شده بود،‌ که پس از تکمیل پرونده در کلانتری در اختیار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
 
سرهنگ احمد صالحی رئیس کلانتری 117 جوادیه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: ماموران کلانتری با طرح نقشه دستگیری متهم موفق شدند که "فریبرز" خطرناک را ساعت 9 صبح روز گذشته بدون هیچگونه آسیبی دستگیر و تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی دهند.


  اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------