حمله دزدان نقابدار جنگل به مسافران



 اخبار حوادث  - حمله دزدان نقابدار جنگل به مسافران

دزدان نقابدار که با حمله به مسافران در جنگل‌های گلستان، اموالشان را با تهدید سرقت می‌کردند، با ردیابی‌های پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، شامگاه چهارم دی امسال زن جوانی با حضور در پلیس آگاهی استان گلستان از حمله دزدان نقابدار به او و سه همراهش و سرقت اموالشان در یکی از جنگل های این شهر خبر داد.

او در شکایت خود گفت: همراه نامزدم و دو دوست مشترکمان برای تفریح به جنگل رفته بودیم که پنج مرد نقابدار به ما حمله ور شده و بشدت کتکمان زدند. آنها به زور پول، گوشی تلفن همراه، طلا و اموال قیمتی همراهمان را دزدیده و از محل فرار کردند.

پس از این شکایت تحقیقات برای دستگیری متهمان آغاز شد و کارآگاهان به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد این دزدی های خشن مربوط یک گروه از افراد سابقه دار است. با بررسی بانک مجرمان سابقه دار مشخص شد، دو نفر از متهمان سابقه دار بوده و بتازگی از زندان آزاد شده بودند.

ماموران سرانجام مخفیگاه اعضای این باند را شناسایی کرده و در عملیاتی ضربتی سه نفر از سارقان را دستگیر کردند. در بازرسی از خانه متهمان وسایلی از جمله چاقو، تبر و چوبدستی همراه اموال سرقت شده قربانیان کشف شد.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و اظهارات متناقضی را بیان کردند، اما زمانی که در مواجهه حضوری با مالباختگان قرار گرفتند به سرقت اعترف کردند.

با ثبت اظهارات متهمان، دو همدست دیگرشان نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفته و چند روز پیش دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان گلستان به جام جم گفت: درحالی که احتمال می رفت متهمان مرتکب جرایم مشابه ای شده باشند، کارآگاهان به تحقیق از آنها ادامه دادند و معلوم شد اعضای این باند با پرسه زنی در جنگل به مسافران حمله ور شده و اموالشان را سرقت می کردند. آنها در صورت مقاومت مالباختگان، قربانیان را با چاقو مجروح می کردند.

سرهنگ محمدرضا اکبری افزود: با توجه به اعتراف های متهمان، تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. افرادی که در دام اعضای این باند گرفتار شده اند، می توانند با حضور در پلیس آگاهی از متهمان شکایت کنند.


  اخبار حوادث  -  جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------