عاملان تیراندازی خونین محله "ولاب" دستگیر شدند




 اخبار حوادث  -  عاملان تیراندازی خونین محله "ولاب" دستگیر شدند

فرمانده انتظامی پلدختر از دستگیری 3 عامل تیراندازی که در محله ولاب شهرستان پلدختر که 2 نفر را مجروح کرده و متواری شدند، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ رضا داودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پلدختر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه سه نفر به هویت معلوم در محله ولاب پلدختر با اسلحه ساچمه‌زنی اقدام به تیراندازی کرده و دو نفر را مجروح می‌کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با کارهای اطلاعاتی گسترده موفق شدند در عملیاتی غافل‌گیرانه سه عامل تیراندازی را در پلدختر شناسایی و دستگیر کنند.

داودی با اشاره به اینکه اسلحه ساچمه‌زنی مورد استفاده متهمان نیز کشف شده است، اظهار داشت: عاملان تیراندازی با اعتراف به جرم خود علت درگیری را اختلافات شخصی عنوان کردند.
 
همچنین فرمانده انتظامی پلدختر از توقیف یک دستگاه تویوتا ون و کشف 472 قلم انواع پتو، روفرشی و لوازم التحریر خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
 
داودی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی میانکوه شرقی پلدختر در محور آزاد راه پل زال - خرم‌آباد به یک دستگاه تویوتا ون حامل بار قاچاق مشکوک و آن را توقیف کردند.
 
وی افزود: در بازرسی از خودرو مذکور 472 قلم انواع پتو، روفرشی و لوازم‌التحریر فاقد مدارک گمرکی کشف و دو نفر در این رابطه نیز دستگیر شد.
 
داودی با اشاره به اینکه کالاهای مکشوفه از بنادر جنوبی به لرستان بارگیری شده بودند، ارزش این محموله را 200 میلیون ریال اعلام کرد.

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------