اجساد 2 دختر دانشجو از دریاچه شورابیل بیرون کشیده شد




 اخبار حوادث  -  اجساد 2 دختر دانشجو از دریاچه شورابیل بیرون کشیده شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اردبیل گفت: پس از گذشت چهار ساعت از عملیات جست و جو، اجساد دو دختر غرق شده در دریاچه شورابیل اردبیل بیرون کشیده شد.

به گزارش جام جم، فضیلت ابراهیمی چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات جست و جوی اجساد دو دختر غرق شده در دریاچه شورابیل اردبیل از ساعت 16 و 30 دقیقه آغاز و ساعت 19 و 20 دقیقه از دریاچه بیرون آورده شد.

وی بیان کرد: تمام دستگاه های امدادی استان در عملیات جست و جوی این غرق شده ها همکاری کردند و در نهایت اجساد این دو دانشجو توسط غواصان آتش نشانی بیرون آورده شد.

وی گفت: این دو دختر در عمق سه متری دریاچه شورابیل غرق شده بودند و اجساد هردو در کنار هم بود.

ابراهیمی با تاکید بر لزوم توجه به تذکرات و توصیه های ایمنی و رعایت احتیاط برای حضور در دریاچه شورابیل به ویژه در زمستان، بی توجهی این دانشجویان به توصیه های ایمنی را مهم ترین علت این حادثه ناگوار ذکر کرد.

حوالی ساعت 16 و 20 دقیقه چهارشنبه دو دختر دانشجوی مقطع کارشناسی و بومی شهرستان های پارس آباد و مراغه هنگام عکاسی در روی یخ های دریاچه شورابیل اردبیل در اثر شکسته شدن یخ روی دریاچه به داخل آن سقوط کرده و غرق شدند.

دریاچه شورابیل یکی از جاذبه های طبیعی اردبیل است و بر اساس نتایج مطالعات زمین شناختی قدمت این دریاچه قدیمی تر از دریاچه ارومیه است.

شورابیل تنها دریاچه طبیعی داخل شهری در ایران می باشد ، این دریاچه در گذشته بسیار شور بوده ولی امروزه با افزودن آب شیرین به آن از شوری آن کاسته شده است

 

 اخبار حوادث  -  جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------