فریب مادران برای تجاوز به فرزندانشان/ صحبت‌های دختر بچه بی‌گناه از جنایت‌های هیولا + تصاویر




 اخبار حوادث  -  فریب مادران برای تجاوز به فرزندانشان/ صحبت‌های دختر بچه بی‌گناه از جنایت‌های هیولا + تصاویر

بیمار روانی که در گذشته 2 بار به خاطر اعمال فاسد خود بر روی کودکان ،زندانی شده است اکنون در خارج از زندان به سر می برد و با نام های مستعار در شبکه اجتماعی فیسبوک در کمین قربانیان دیگر است .او با برقراری ارتباط صمیمانه با مادران جوان و جذب انها ، وارد خانواده شان می شود و با کودکان انها ارتباط جنسی برقرار می کند و بچه های کوچک را مورد تجاوز جنسی قرار می دهد.

اخبار,اخبار حوادث,تجاوز جنسی

 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران ، پلیس انگلیس از مردم خواست تا با دقت به عکس مرد روانی و فاسدی که مادران را به قصد تجاوز به بچه های آنها گمراه می کند ، نگاه کنند و مراقب باشند.

به گزارش پلیس ، بیمار روانی که در گذشته 2 بار به خاطر اعمال فاسد خود بر روی  کودکان ،زندانی شده است.اکنون در خارج از زندان به سر می برد و با نام های مستعار در شبکه اجتماعی فیسبوک در کمین  قربانیان دیگر است .

اخبار,اخبار حوادث,تجاوز جنسی

 

اولین قربانی او ، دختری به نام " کری پیکاب "  می گوید : "از اینکه این مرد شیطان صفت اکنون با استفاده از اینترنت قصد دارد زنان مختلف را برای نزدیکی به بچه های آنان به دام بیاندازد ، ترس و نگرانی شدیدی دارم".

این دختر که اکنون 33 سال دارد ، با توصیف این مرد به عنوان یک شیطان عظیم بیان می کند که به مدت 5 سال از سوء استفاده و تجاوز جنسی ، فیزیکی و روحی در دستان این مرد فاسد از 6 سالگی تا 11 سالگی رنج برده است.

" کری " می گوید : " این مرد که " مایکل ترینر" نام دارد ،در گذشته به عنوان دوست مادرم و سپس نامزد او وارد خانه ما شد، از روزی که او به زندگی من و مادرم پا گذاشت از او می ترسیدم."

وی افزود : "من حالا نگران این هستم که او قصد دارد از طریق شبکه " فیسبوک " با زنان مختلف ارتباط برقرار کند و وارد خانه آنها شود.این کار اوست.او اعتماد زنان را بدست می آورد و سپس به بچه های کوچک آنها تجاوز می کند.کاری که او با مادرم و من انجام داد. من می خواهم که او از خزیدن مانند کرمی به زندگی های دیگران ، متوقف شود."

در نوامبر سال 1997 ، " مایکل ترینر "  بعد از اینکه جرایمش آشکار و گناهکار شناخته شد به دلیل تجاوزهای پی در پی برروی " کری پیکاب"  و سوء استفاده های شرورانه و کثیف از ان دختر ،به 15 سال زندان محکوم شد.

تنها یک سال بعد از ازادی از زندان ، " ترینر" مجددا به دلیل تجاوز وحشتناک بر روی یک پسر نوجوان به 18 ماه زندان محکوم شد.

" ترینر" 48 ساله اهل شهر " چشیر " انگلیس ، اخیرا نیز از اعتماد یک مادر جوان برای تجاوز به پسر کوچکش سوء استفاده کرده بود.

خانم " کری " فهمیده بود ، " ترینر" که مدتهاست خارج از زندان به سر می برد با چندین نام مستعار در شبکه اجتماعی فیسبوک با زنان ارتیاط برقرار می کند، به سرعت به پلیس گزارش داده بود.

" کری " 33 ساله که اکنون ازدواج کرده است ، اظهار داشت : این مرد شیطانی در فیسبوک برای طعمه بعدی خود جست و جو می کند.تمام مردم باید آگاه شوند که " ترینر" فاسد در کمین آنهاست.این آگاهی مردم می‌تواند خراب شدن زندگی کودکان بسیاری را متوقف کند .مردم باید بدانند که او قادر به چه کارهایی است. " ترینر" بعد از برقرای ارتباط صمیمانه با مادران به بچه های آنها به طرز وحشتناکی تجاوز میکند و اکنون آزاد پرسه می زند.

" کری" در بازگویی رنجی که او سالها پیش به دست این مرد شیطان صفت متحمل شده است ، می گوید : "من حدودا 6 ساله بودم . زمانی که با او تلویزیون تماشا می کردم بعد از مدتی او عمل بی شرمانه خود را بر روی من انجام داد و مرا  تهدید کرد که اگر چیزی به کسی بگویم کل خانواده ام را می کشد.وقتی که این تجاوز ها شروع شد من خیلی بچه سال بودم و چیز زیادی متوجه نمیشدم.همینطور که بزرگتر شدم کم کم اگاه شدم چه بلایی بر سر من امده است."

زمانی که " ترینر " به دلیل تجاوز بر روی این دختر در سال 1997 برای 15 سال زندانی شد، قاضی طبق نظر پزشکان مختلف ،بیان کرده بود که این مرد دچار یک بیمار ی روانی شدید و اختلال شخصیتی حاد است.

پلیس انگلیس هنوز موفق به دستگیری این هیولای روانی نشده است.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------