جنایت تکان دهنده دختر نوجوان برای به دست آوردن جنین یک زن باردار + عکس




اخبارحوادث  -  جنایت تکان دهنده دختر نوجوان برای به دست آوردن جنین یک زن باردار + عکس

یک دختر نوجوان 17 ساله که به خاطر سقط شدن فرزند خودش دچار بیماری روانی شده بود، برنامه ریزی می‌کند تا زنی را که 8 ماهه باردار است با فریب به خانه اش دعوت کند و سپس او را به طرز وحشتناکی کشته و رحم او پاره می کند تا نوزادش را برای خودش نگه دارد .

به گزارش  باشگاه خبرنگاران،" گوادالوپ سالیناس هرناندز " یک دختر 17 ساله مکزیکی به قتل وحشتناک یک زن باردار 8 ماهه به نام " ناتالی کارتاس لئون " 20 ساله که قصد داشت تا مقداری لوازم کودک برای نوزادش تهیه کند و از طریق شبکه فیس بوک با یکدیگر آشنا شده بودند ، اعتراف کرد.

اخبار,اخبارحوادث,سارق

 

زمانی که زن باردار 20 ساله ، خانم " لئون" به خانه دختر نوجوان می آید تا با او از نزدیک ملاقات کند ، جلوی درب ورودی ضربه محکمی به سرش توسط " هرناندز " وارد می شود و وقتی که از هوش می‌رود، در نتیجه ضربات ممتد چاقو توسط " هرناندز "  جان خود را از دست می دهد.

زمانی که زن باردار می میرد ،" هرناندز" 17 ساله  شکم زن بیگناه را پاره می کند و نوزاد را از رحم او بیرون می آورد تا بچه را برای خودش نگه دارد.

 2 روز بعد دختر نوجوان به بیمارستان می رود و ادعا میکند نوزادش مرده به دنیا آمده است اما پزشکان به سرعت کشف کردند که آن دختر مادر بچه نیست چرا که علائم نشان می داد نوزاد در یک رحم مرده خفه شده است.

جسد ناقص و پاره پاره شده مادرجوان خانم " لئون" در خانه این قاتل17 ساله در شمال شرق مکزیک توسط پلیس پیدا شد.

پلیس کشف کرد که این دختر نوجوان بعد از یک رابطه نامشروع باردار می شود اما نوزاد او در شکمش سقط می شود و بعد از ان دختر نوجوان به بیماری افسردگی مبتلا می شود و همین بیماری روانی او را مجبور کرد تا برنامه ریزی کند برای اینکه نوزاد دیگری را به جای فرزند خودش به هر قیمتی تصاحب کند.

گفتنی است: دادگاه پس از بررسی،  زن 17 ساله را به دلیل افسردگی تبرئه و به مرکز بازپروری بیماران روانی فرستاد، البته بسیاری از همسایگان و آشنایان این زن جنایتکار معتقد هستند که رای دادگاه به دلیل ثروت این زن جوان است تا با دیوانه خواندن قاتل 17 ساله اموالش را به نفع دولت مصادره کند.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------