آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

کش روزنی 3 دوست تبهکار با خودروی آدم ربایان



فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 3 سارق کش روزن خبر داد و گفت: خودروی مورد استفاده متهمان دارای سوابق آدم ربایی در استان همدان و دخل زنی و کش روزنی در شهرستان دیوان دره استان کردستان است.

سرهنگ علی شیر زهرایی فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت:مأموران کلانتری ۱۲ یاسوج حین گشت زنی در یکی از محله‌های شهر یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را که حکم توقیف آن توسط مرجع قضایی صادر شده بود را توقیف کردند.

اخبار,اخبارحوادث,سارق کش روزن

 

سرهنگ شیر زهرایی اظهار داشت: پس از انتقال خودرو به همراه راننده و 2 سرنشین آن به کلانتری و بررسی سوابق مشخص شد حکم توقیف آن به دلیل آدم ربایی در استان همدان و دخل زنی و کش روزنی در شهرستان دیوان دره استان کردستان است.

وی در ادامه بیان داشت: در تحقیقات، مأموران دریافتند برخی از سرقت‌های قبلی در استان به وسیله همین خودرو انجام می‌گرفته که در بازجویی‌ها، متهمان تاکنون به ۷ فقره سرقت و کش روزنی اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: با شناسایی و حضور شاکیان و متهمان تمامی صحنه‌های سرقت بازسازی شد و هر سه متهم پس از تحویل به مرجع قضایی روانه زندان شدند.

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------