سرقت گردنبندهای میلیونی پس از آزادی از زندان



سرکرده باند موتورسواران نقابدار که اقدام به سرقت گردنبندهای قیمتی مردم می‌کردند، در درگیری با پلیس مغلوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 15و 40 دقیقه 17 دی ماه بر اساس اعلام مركز فوریتهای پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر بروز یک فقره گردنبند قاپي در غرب به شرق اتوبان چمران، روبروی هتل استقلال گشت موتور سوار 110 يگان کلانتری 145 ونک به محل اعزام شدند.

با جضور ماموران شاكي به هويت "بهنام"مراجعه و اظهار داشت : 3 دستگاه موتور سيكلت طرح هوندا ، هر سه دارای 2 ترك در حال حرکت بودند كه يكي از موتور سواران به آینه خودروی بنده زده و من برای اعتراض شيشه را پايين كشيده كه با زور اقدام به قاپيدن گردنبندم به ارزش تقريبی 25 ميليون تومان نمودند.

ماموران در حال تنظیم گزارش برای مالباخته بودند که در همین حین به يك دستگاه موتور سيكلت طرح هوندا كه پلاك آن مخدوش بود ،با يك نفر راكب كه به صورت خود ماسك زده بود و ترك نشين موتور سيكلت نیز یک قمه در دست داشت و در قسمت دوربرگردان ولنجك در حال چهره زني و شناسايی بود، مواجه شدند كه بلافاصله به سمت موتور سيكلت رفته و راكب كه بعدا خود را "حامد" معرفی نمود به محض رويت پليس اقدام به درگيری نمود .

در ادامه با همكاری عوامل راهور متهم را دستگير کردند که در بازرسی اوليه از وی یک عدد گردنبند طلا كشف شد كه متعلق به فرد ديگري بوده كه به همين روش از وی سرقت نموده اند ضمن اينكه گردنبند شاكی توسط 2 نفر ديگر از دوستان متهم كه در محل حضور داشتند به سرقت رفته بود.

پس از انتقال متهم به کلانتری در بررسی اوليه مشخص شد متهم  2 ماه پيش پس از تحمل یک سال حبس به قيد ضمانت از زندان فشافويه آزاد شده بود كه مجددا اقدام به سرقت نموده است.

سرگرد مجید عسگری نیا رییس کلانتری 145 ونک درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در نهایت پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات مقدماتی متهم برای کشف سایر جرایمش و  دستگیری سایر همدستانش در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


 اخبار حوادث    - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------