اجیر کردن آدم‌ربا برای قتل پیرمرد



 

مرد جوان با طراحی نقشه قتل مزاحم همسرش، برای ربودن او دو آدم‌ربا اجیر کرد، اما پس از جنایت در دام پلیس گرفتار شد.

به گزارش جام جم، پنجم دی امسال مرد شصت ساله ای به نام رحیم از خانه اش در یکی از محله های شهرستان کوثر استان اردبیل خارج شد و دیگر بازنگشت. زمانی که جستجو های خانواده رحیم برای یافتن او بی نتیجه ماند، آنها با حضور در پلیس آگاهی با طرح شکایتی خواستار شناسایی سرنوشت او شدند.

با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس برای پیدا کردن مرد سالخورده آغاز شد تا این که چند روز بعد کارآگاهان پلیس آگاهی این شهر اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می داد مرد گمشده آخرین بار در حال گفت وگو با دو سرنشین یک خودروی پراید دیده شده است. در ادامه تحقیقات معلوم شد صاحب خودرو در شهرستان زنجان زندگی می کند و احتمال این که او از سرنوشت رحیم اطلاع داشته باشد، وجود دارد.در این مرحله کارآگاهان جنایی زنجان با اطلاعاتی که از خودروی مورد نظر به دست آوردند، مالک آن به نام علی را شناسایی و دستگیر کردند. با انتقال علی به پلیس آگاهی، او مورد بازجویی قرار گرفت و مدعی شد رحیم را نمی شناسد.

با توجه به اظهارات متناقض این مرد، تحقیقات از وی ادامه داشت تا این که او اعتراف کرد و گفت: مرد گمشده را پیش از قتل نمی شناختم. یک روز دوستم به نام اصغر سراغم آمد و مدعی شد مردی به نام رحیم مزاحم زندگی اش شده و قصد انتقام از او را دارد. من هم همراه یکی از دوستانم به نام علیرضا قبول کردیم با او همکاری کنیم. روز حادثه من و علیرضا به اردبیل رفتیم و به بهانه کشف اشیای عتیقه در مزرعه مان و فروش آن رحیم را سوار خودرو کرده و به سمت زنجان بازگشتیم. او را به خانه باغی در یکی از روستاهای اطراف زنجان بردیم و همانجا تحویل اصغر دادیم. او مرد سالخورده را کشت و سه نفری جسد را دفن کردیم.

در ادامه علیرضا هم دستگیر شد و با اعتراف او، محل دفن شناسایی و جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری قاتل فراری ـ اصغر ـ ادامه داشت تا این که چند روز پیش وی دستگیر شد و به قتل مرد سالخورده اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در این رابطه به جام جم اعلام کرد: عامل اصلی جنایت در تحقیقات مدعی شد، مقتول به صورت پیامکی مزاحم همسرش می شده که این موضوع در دست بررسی است. وی همچنین اعتراف کرده به تنهایی رحیم را خفه کرده بود.

پس از بازسازی صحنه جنایت از سوی متهم، او همراه دو همدستش روانه زندان شد.


   اخبار حوادث  - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------