اخاذی مسافرکش تبهکار از زنان تنها/ سرقت طلا با قمه



 

با تلاش ماموران کلانتری ۳۸ بنفشه فردی که در پوشش مسافربر اقدام به سوار کردن زنان تنها کرده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت طلا و اشیاء قیمتی آن‌ها می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده انتظامی کرج در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت ۸ شب گذشته در پی مراجعه زنی مضطرب و پریشان به کلانتری و اعلام شکایت مبنی بر اخاذی از سوی بک راننده خودرو شخصی پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در تکمیل اظهارات خود گفت،در پل فردیس به قصد مراجعه به منزل منتظر خودرو بودم که ناگهان یک دستگاه خودرو پژو شخصی برایم ایستاد که با توجه به تاریک بودن هوا سوار خودروی مذکور شدم.

سرهنگ سید حقیقی تصریح کرد: شاکی در ادامه بیان داشت که راننده پس از طی مسافتی از مسیر اصلی منحرف و با تهدید او با قمه و سلاح سرد از وی می‌خواهد تا پول و طلاجات خود را تحویل داده و خودرو را ترک کند.

فرمانده انتظامی کرج اظهار داشت: با توجه به اظهارات شاکی بلافاصله طرح مهار نقطه‌ای به اجرا در آمد که متعاقب آن خودرو مذکور با مشخصات مورد نظر مشاهده و در یک عملیات تعقیب و گریز متوقف و راننده آن دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده در مواجهه با دلایل و شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و در بررسی سوابق کیفری وی مشخص شد که دارای دو فقره سابقه زندان به جرم سرقت و اخاذی می‌باشد و پس از آزادی از زندان در پوشش مسافرکش با سوار کردن زنان تنها و کشاندن آن‌ها به مناطق خلوت با تهدید چاقو و قمه از آن‌ها اخاذی می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان از شهروندان خواست تا جهت جابجایی و انجام مسافرت‌های درون شهری از ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی استفاده کنند.


 اخبار حوادث -  باشگاه  خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------