جزئیات تازه از قتل دختر گرجستانی در ایران



 

«در گرجستان شکست عشقی خوردم و بعد از آن مرتب حالت جنون به من دست می‌داد، برای همین دست به ۲جنایت زدم. »

همشهری نوشت: اين بخشي از اعترافات پسر 29ساله‌اي است كه به اتهام قتل دختر 16ساله گرجستاني تحت تعقيب پليس بين‌الملل بود و بعد از فرار از اين كشور در شهرستان كلاله استان گلستان، پسربچه 8ساله‌اي را به قتل رساند. ساعت 16بيست و دوم دي‌ماه مأموران پليس آگاهي شهرستان كلاله در جريان جنايت هولناكي در يكي از خيابان‌هاي شهر قرار گرفتند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه پسربچه 8ساله‌اي بر اثر ضربه چاقو مجروح شده و پس از انتقال به بيمارستان، جانش را از دست داده است.

اخبار,اخبارحوادث, قتل

 

با مرگ او كارآگاهان جست‌وجو براي دستگيري عامل جنايت را شروع كردند. آنها در نخستين اقدام راهي محل حادثه شدند. شاهدان مي‌گفتند كه از دور پسربچه‌اي را داخل كوچه ديده‌اند كه مرد جواني ناگهان به او نزديك شد و با چاقو ضربه‌اي به گردنش زد و فرار كرد. هر چند هيچ‌يك از شاهدان عامل جنايت را نمي‌شناختند اما با كمك آنها و با انجام چهره‌نگاري، تصويري از مرد جنايتكار به‌دست آمد كه شبيه يك قاتل تحت تعقيب بود. ماموران متوجه شدند كه قاتل پسربچه 8ساله، مردي ايراني است كه پيش از اين نيز به جرم قتل در گرجستان تحت تعقيب پليس بوده است.

با شناسايي قاتل كارآگاهان توانستند در كمتر از 5ساعت پس از قتل پسربچه مخفيگاه وي را در شهرستان گميشان استان گلستان شناسايي كنند. اين متهم تحت تعقيب در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد و به اداره آگاهي انتقال يافت. قاتل 29ساله در بازجويي‌ها قتل پسربچه را گردن گرفت اما مدعي شد كه قصد كشتن او را نداشته است. وي گفت: ما اهل شهرستان كلاله هستيم اما با خانواده‌ام در كشور گرجستان زندگي مي‌كرديم.

من هم پيش از اين همراه خانواده‌ام در گرجستان بودم كه در آنجا با دختري آشنا شدم. قرار بود با هم ازدواج كنيم اما او بي‌دليل مرا ترك كرد و رفت. همين شكست عشقي خيلي مرا تحت‌تأثير قرار داد و روحيه‌ام به‌شدت به‌هم ريخت تا جايي‌كه مرتب حالت جنون به من دست مي‌داد.

وي افزود: وقتي در گرجستان بودم با ديدن يك دختر 16ساله گرجستاني باز همان حالت جنون به من دست داد. براي همين به سمت او حمله ور شدم و وي را به قتل رساندم. بعد از جنايت فرار كردم و به ايران آمدم و به كلاله رفتم. تا اينكه روز حادثه پسربچه 8ساله را در خيابان ديدم. دوباره حالت جنون به من دست داد و احساس كردم اگر با چاقو به او ضربه‌اي بزنم آرام مي‌شوم. براي همين با چاقوي ميوه‌خوري كه همراهم بود به گردن او ضربه‌اي زدم و پا به فرار گذاشتم. سرهنگ اكبري، رئيس پليس آگاهي استان گلستان با اعلام اين خبر به همشهري گفت: متهم بعد از اعتراف به جنايت راهي بازداشتگاه شد.
 
اخبار حوادث   - همشهری 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------