پرسیدن نشانی خانه ترفند دزد طلای پیرزن‌ها



 

سه مرد که به بهانه پرسیدن نشانی خانه به زنان سالخورده نزدیک شده و با چاقو آنها را تهدید و با قیچی کردن طلاهایشان متواری می‌شدند، در عملیات پلیس در حومه فرودگاه رشت دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، اوایل تابستان امسال شکایت هایی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان رشت قرار گرفت، مبنی بر این که سه مرد که اغلب کلاه لبه دار به سر داشته اند، به بهانه پرسیدن نشانی به زنان سالخورده نزدیک شده و با تهدید چاقو طلاهای آنها را سرقت کرده اند.

با افزایش شکایت ها و به دست آوردن تصاویر رایانه ای از متهمان فراری، جستجو برای دستگیری آنها آغاز شد تا این که پس از شش ماه، مخفیگاه دزدان فراری در حومه فرودگاه این شهر شناسایی شد و دو روز پیش ماموران با ورود به مخفیگاه متهمان آنها را دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان گیلان در این باره گفت: با انتقال سه متهم پرونده به پلیس آگاهی آنها بازجویی شده و به همدستی با یکدیگر در سرقت طلاهای زنان سالخورده اعتراف کردند. در ادامه نیز خریدار اموال سرقتی نیز دستگیر شد.

سرهنگ فرهاد فلاح کریمی با هشدار به طلافروشانی که اقدام به مالخری می کنند، گفت: به طلافروشان هشدار داده ایم که از خرید طلاهای قیچی شده که نشان می دهد سرقتی است، خودداری کنند و از فعالیت در زمینه مالخری بپرهیزند، در غیر این صورت برخورد قاطعانه پلیسی ـ قضایی با آنها انجام می شود و مجازات سختی در انتظارشان است.
 
  اخبار حواث  -  جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------