آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

زن شیاد پس از طلاق نقشه سرقت از پولدار‌ها را کشید



 

پرستار سارق که از خانه پیرمرد و پیرزن پولدار سرقت کرده بود در دام پلیس گرفتار شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن و مرد میانسالی با مراجعه به دادسرای ناحیه یک از یک پرستار دزد شکایت کردند و گفتند: چند وقت پیش از طریق یکی از آشناهایمان با یک پرستار خانگی آشنا شدیم. ما به دلیل بیماری به دنبال یک پرستار می گشتیم. برای همین با این زن صحبت کردیم و قرار شد او به خانه ما بیاید و کارهای ما را انجام دهد.

وی ادامه داد: او آنقدر خوش برخورد و خوب بود که ما خیلی زود به او اعتماد کردیم و قرار شد در خانه ما کار کند. اما هنوز یک هفته هم از کارش در خانه ما نگذشته بود که متوجه شدیم این زن تمام طلاهای داخل خانه و وسایل گرانقمیت ما را دزدید و دیگر از او خبری نشد. او ناپدید شد و ما تازه متوجه شدیم که این زن سارق بوده است.

با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد. در ادامه کارآآگاهان پلیس پس از ردیابی های پلیسی در نهایت موفق به شناسایی پرستار سارق شدند. آنها در یک عملیات این زن را دستگیر کردند.

وی در بازجویی ها با اعتراف به جرم خود به ماموران گفت: من به دلیل مشکلات مالی که داشتم پس از جدایی از همسرم تصمیم گرفتم تحت عنوان پرستار به خانه یک پیرمرد و پیرزن پولدار بروم و از آنجا سرقت کنم.

با اعتراف این زن وی با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات در این خصوص ادامه یافت.

اخبار حوادث -  باشگاه  خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------