اخاذی از افاغنه به نام "مامور نامحسوس پلیس" + عکس



 

مرد سالخورده‌ای که در پوشش مامور نامحسوس اقدام به اخاذی از افاغنه می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

اخبار,اخبارحوادث, مامور  قلابی, اخاذی

 

گزارش  باشگاه خبرنگاران، ساعت 11 صبح 30 دی ماه ماموران کلانتری 209 ترمینال غرب در حال گشت زنی درپارک سوار آزادی بودند که فردی سراسیمه به ماموران مراجعه و اعلام داشت: یک مرد میانسال در حال بازرسی از یک تبعه افعان می‌باشد و چندی پیش از وی اخاذی کرده است.
 
ماموران بلافاصله به محل مورد نظر رفتند که فرد سارق با دیدن پلیس اقدام به فرار کرد که با تلاش پلیس فرد متواری دستگیر شد و خود را به هویت "رحمان" 65 ساله معرفی نمود.
 
تبعه افغان که "محمد نظر" نام داشت، گفت: در پارک سوار آزادی قصد سوار شدن در اتوبوس‌های کوهسار را داشتم که این فرد اعلام داشت که من مامور نامحسوس پلیس هستم و وقتی متوجه شد کارت اقامت همراهم نیست ،‌قصد اخاذی از بنده را داشت که پلیس از راه رسید.
 
در بازرسی از متهم مدارک مربوط به شاکی کشف و به دنبال این موضوع فرد سارق به همراه شاکی پرونده جهت تحقیقات بیشتر و انجام بازجویی‌های پلیسی به کلانتری منتقل شدند.
 
در خلال بازجویی‌های پلیسی از متهم سالخورده مشخص شد، وی ضمن پرسه زدن در پارک سواری آزدی با معرفی خود به عنوان مامور نامحسوس پلیس در بازرسی از اتباع افغان به دلایل مختلف اقدام به اخاذی از آنان می‌کند.
 
سرگرد علی طیبی رئیس کلانتری 209 ترمینال غرب درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم جهت تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی به دادسرای صادقیه ارجاع شد.
 
اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------