آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

اسکورت محموله 20 میلیاردی به مقصد تهران



اخبار,اخبارحوادث,انواع خودروهای خارجی, قاچاق كالا و ارز

 

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: محموله 20 میلیاردی لوازم و قطعات یدكی انواع خودروهای خارجی توسط اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی استان چهارمحال و بختیاری ، توقیف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "نورعلی یاری" فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز با اعلام این مطلب گفت: در پی وصول اخباری مبنی بر بارگیری محموله بزرگ قاچاق از یكی از بنادر جنوبی به مقصد تهران و احتمال ترانزیت محموله مذكور از یكی از محورهای مواصلاتی استان موضوع به صورت ویژه در دستور كار پلیس آگاهی ، قرار گرفت.
 
وی افزود: با تلاش شبانه روزی گشت های محسوس و نامحسوس و تحت نظر قراردادن خودروهای عبوری سرانجام در محور خوزستان كامیون كشنده اسكانیا حامل كانتینر 40 فوت كه 2 دستگاه خودرو تندرو سمند و پژوپارس در حال اسكورت آن بودند شناسایی و جهت بررسی بیشتر متوقف شد.
 
به گفته سرهنگ "یاری" با حضور كارشناسان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی و بازرسی محموله مذكور یك دستگاه موتور كامل دیزل ژنراتور بزرگ مورد استفاده در كارگاه های سد سازی ، 20 دستگاه موتور كامل خودروهای خارجی ، 100 دستگاه دیاگ خودرو ، 25 دستگاه گریبكس خودرو و 4 هزار و 520 قطعه انواع لوازم یدكی خودرو استوك فاقد هرگونه مدارك مثبته گمركی كشف و ضبط شد.
 
این مقام مسئول ارزش ریالی محموله مكشوفه را 20 میلیارد ریال اعلام كرد و گفت: فرد قاچاقچی به منظور امتناع پلیس از توقیف محموله ، 50 میلیون تومان رشوه پیشنهاد می كند كه ماموران با صحت عمل مبلغ پیشنهادی را رد و ضمن انتقال خودرو به پاركینگ و تكمیل پرونده موضوع را به مراجع قضائی منعكس می كنند.
 
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان مبارزه قاطعانه با پدیده قاچاق را از اولویت های پلیس دانست و تأكید كرد: این مهم به طور جد در دستور كار پلیس آگاهی و سایر همكاران در مجموعه انتظامی استان قرار دارد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------