آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

اجراي حکم اعدام يک متجاوز به عنف



 

بامداد ديروز، علي کمالوند به اتهام زناي به عنف، به دار مجازات آويخته شد.

به گزارش ابتکار، علي کمالوند در شهريور سال 92 بر اساس شکايات متعدد از سوي زنان قرباني، تحت پيگرد قرار گرفت. حسب اظهارات شکات خصوصي، کمالوند با نزديک کردن خود به زناني که گاه همسرانشان با آن ها همراه بوده و معرفي خود به عنوان فرد داراي نفوذ و تحصيلات پزشکي و اغواي افراد از طريق پيشنهاد کار و اشتغال، به آن ها قرص بي هوشي خورانده و ضمن تعرض به زناني که بي هوش بوده اند، اموال قربانيان را نيز به سرقت مي‌برد.در يک مورد وي با پيشنهاد شغل نگهباني به مردي 70 ساله، به منزل وي رفته و با خوراندن قرص بي هوشي به مرد و همسرش، نقشه شوم خود را عملي مي‌کند.

براساس يازده فقره شکايت‌هاي واصله، متهم در تاريخ 20 مهر 92 در حالي که تعداد قرص خواب آور همراه داشته شناسايي و دستگير مي‌شود.

متهم در جريان تحقيقات، به اعمال ارتکابي خود اقرار کرد و پرونده با صدور کيفرخواست به دادگاه کيفري استان تهران ارسال شد و دادگاه پس از تشکيل جلسه با حضور نماينده دادستان، متهم، وکيل وي و استماع اظهارات و دفاعيات متهم، علي کمالوند را از بابت سرقت به ده سال حبس، 74 ضربه شلاق و رد مال و از جهت غصب عنوان پزشکي به دو سال حبس و از بابت سه مورد زناي به عنف به سه بار اعدام محکوم کرد.

اين راي در ديوان عالي کشور ابرام و قطعي شد. محکوم عليه در بامداد روز چهارشنبه هشتم بهمن به دار مجازات آويخته شد.


  اخبار  حوادث  -  ابتکار 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------