مرد معتاد سر همسرش را از تن جدا کرد



 

مرد جوانی که همسرش را به طرز فجیعی کشته بود، به زودی اعدام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اوایل سال ۹۰ مردی به پلیس شهرری مراجعه کرد و از ناپدید شدن همسرش خبر داد.

وی به ماموران گفت: همسرم دو روز پیش از خانه خارج شده و تا الان برنگشته است. هرچه به دنبال او گشتم فایده‌ای نداشته برای همین تقاضای پیگیری دارم.

با اعلام این موضوع ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و به تحقیق در این رابطه پرداختند. تجسس‌ها در این خصوص ادامه داشت تا اینکه ماموران جسد زنی را در داخل یک چمدان و در حاشیه خیابان پیدا کردند. شواهد نشان می‌داد که جسد متعلق به همسر‌‌ همان مردی است که از ناپدید شدن همسرش خبر داده بود. بنابراین شوهر این زن تحت بازجویی قرار گرفت اما او سعی در انحراف مسیر تحقیقات ماموران داشت.

وی به ماموران گفت: من هیچ دخالتی در قتل همسرم نداشتم. همسرم هنگام خروج از خانه النگو‌هایش در دستش بود ولی حالا النگو ندارد. برای همین احساس می‌کنم که او قربانی یک سرقت شده باشد.

با این اظهارات ماموران به بررسی بیشتر پرداختند و در‌‌نهایت مرد جوان به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: با همسرم خیلی وقت بود که اختلاف داشتیم. او به خاطر اعتیادم مرتب با من دعوا می‌کرد و من را اذیت می‌کرد. روز حادثه هم باز با هم دعوایمان شد. برای همین کنترلم را از دست دادم و با چاقو او را کشتم. پس از آن سرش را از بدنش جدا کرده و جسدش را داخل یک چمدان گذاشتم و به حاشیه شهر بردم.

با این اعترافات پرونده این مرد پس از بازسازی صحنه و صدور کیفرخواست به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

قضات این شعبه نیز پس از برگزاری جلسه محاکمه متهم را به قصاص محکوم کردند، این حکم از سوی قضات دیوان عالی کشور نیز تایید شد و قرار است به زودی اجرا شود.


 اخبارحوادث  -  باشگاه خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------