آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

پلیس پایتخت افغان ثروتمند را از چنگال آدمربایان نجات داد/ تبهکاران قربانی خود را داخل گونی انداختند + عکس



 

افرادی که فردی از تبعه کشور افغانستان را برای اخاذی از خانواده‌اش ربوده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ساعت 16:30 مورخه 07/11/1393 فردی با مراجعه به کلانتری ابوسعید به مأموران اعلام کرد که هم اتاقی اش بنام "عیسی" ( 36 ساله ) توسط چند نفر ربوده شده است . 
 
پرونده در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "آدم ربایی" و به دستور شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
 
اظهارات شاکی پرونده : 
دوست فرد ربوده شده پس از حضور در اداره یازدهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "بهمراه عیسی در داخل خانه نشسته بودیم که ناگهان درب خانه شکسته شد و دو نفر با چاقو و قمه وارد خانه شدند ؛ آنها پس از قرار دادن عیسی در داخل یک گونی زردرنگ ، او را در داخل صندوق عقب یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ قرار داده و به سرعت از محل دور شدند" .

شناسایی مالک خودرو : 
با انجام تحقیقات میدانی از محل ربایش و شناسایی خودرو پراید استفاده شده در آدم ربایی ، کارآگاهان اداره یازدهم به محل سکونت مالک خودرو بنام "علی . ب" ( 40 ساله ) در منطقه تهرانسر مراجعه و در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که این شخص از محل سکونت خود متواری شده است . 
 
در ادامه و با پیگیری های ویژه ، سرانجام محل تردد "علی .ب" در محدوده بیمارستان فیاض بخش شناسایی ، این شخص در ساعت 22:00 مورخه 09/11/1393 دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد . 
 
اعترافات متهم (علی . ب) : 
متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی صراحتا به مشارکت در آدم ربایی اعتراف اما در ادامه ی تحقیقات مدعی شد که وی تنها به عنوان راننده و به صورتی خودرو دربستی ، در ازای مبلغ دریافت 200 هزار تومان وجه نقد در این آدم ربایی حضور داشته است . 
 
متهم که به مصرف موادمخدر از نوع شیشه اعتیاد دارد ، در اعترافش به کارآگاهان گفت : " سه نفر جوان افاغنه به عنوان کرایه دربست خودرو ، به بنده مراجعه و من نیز پیشنهاد 200 هزار تومانی آنها را قبول کردم ؛ بهمراه این سه نفر به خانه ای قدیمی در منطقه ابوسعید مراجعه کردم ؛ در حالیکه یک نفر از آنها در داخل ماشین نشسته بود ، دو نفر بعدی از ماشین پیاده و با تخریب درب ورودی !! وارد خانه شدند ؛ دقایقی بعدآنها یک گونی زردرنگ همراه خود داشتند که به سرعت آنرا در صندوق عقب قرار داده و بلافاصله سوار ماشین شدند ؛ در شرایطی که قدرت تصمیم گیری نداشتم ، به دستور آنها ماشین را روشن کرده و آنها را به روستایی در منطقه پاکدشت رساندم. پس از رسیدن به روستا ، آنها مبلغ 200 هزار تومان را به من پرداخت کرده و با خارج کردن فردی از داخل صندوق عقب ، من نیز به تهران بازگشتم ؛ اطمینان داشتم که پلیس به دنبال من خواهد آمد و به همین علت و به خاطر ترس دستگیری ، از محل سکونت خود متواری شدم ".

 

اخبار,اخبارحوادث,اخاذی, سرقت

 کشف پرونده ( دستگیری آدم ربایان و رهایی گروگان ) : 
با توجه به اعتراف راننده خودرو پراید ، کارآگاهان موفق به شناسایی روستای محل نگهداری فرد ربوده شده در بخش شریف آباد منطقه ی پاکدشت شدند ؛ با انجام اقدامات پلیسی ، کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از متهمین بنام گل میر ( 25 ساله و تبعه افغانستان ) و نهایتا دستگیری وی در ساعت 01:00 بامداد مورخه 10/11/1393 شدند . 
 
با دستگیری اولین متهم ، تحقیقات از "گل میر" در همان محل دستگیری وی و جهت شناسایی مخفیگاه سایر متهمین و محل نگهداری فرد ربوده شده - که او نیز تبعه افغانستان است - در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت . 
 
"گل میر" که چاره ای جز اعتراف نداشت ،  صراحتا به مشارکت در آدم ربایی اعتراف و عنوان داشت : "فرد ربوده شده ( عیسی ) در زمینه انتقال پول اتباع افاغنه به کشور افغانستان فعالیت دارد و ما نیز با اطلاع از این موضوع و همچنین وضعیت مناسب مالی وی و خانواده اش در افغانستان ، تصمیم گرفتیم تا او را در در ایران ربوده و از خانواده اش در افغانستان درخواست پول کنیم . 
 
با اعترافات بدست آمده از متهم ( گل میر ) ، مخفیگاه دو متهم دیگر پرونده و در واقع محل نگهداری فرد ربوده شده در همان روستا شناسایی و کارآگاهان در ساعت 05:00 بامداد مورخه 10/11/1393 موفق به دستگیری دو متهم دیگر پرونده بنام های "علی احمـد" ( 35 ساله ) و "احد" ( 24 ساله ) و نهایتا آزادی فرد ربوده شده با دست و پاهای زنجیر شده به دیوار ، شدند .

اخبار,اخبارحوادث,اخاذی, سرقت

 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با کشف کامل پرونده و اعتراف صریح متهین ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و هر چهار متهم با قرار قانونی و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند " .

اخبار,اخبارحوادث,اخاذی, سرقت

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------