قتل دو برادرزن به دست داماد



داماد جنایتکار که طی یک اقدام جنون‌آمیز به سمت خانواده همسرش تیراندازی کرده بود در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت بود که با صدای شلیک متوالی چند گلوله ماموران کلانتری در محل درگیری حاضر شدند و مشاهده کردند مردی میانسال با دو پسر جوان روی زمین افتاده‌اند، دو پسر جوان به نام‌های عیاد و میلاد  بر اثر خونریزی زیاد فوت می‌کنند اما مرد میانسال به بیمارستان انتقال داده شد. پس از تحقیقات مشخص می‌شود که این درگیری بر اثر اختلافات خانوادگی و مالی بوده و عامل این قتل فردی ۲۸ساله به هویت مهدی می‌باشد که ماموران طی۲۴ساعت موفق به دستگیری  وی شدند. قاتل (مهدی) پس از دستگیری در تحقیقات مقدماتی گفت: من چند ماه پیش ۱۵ میلیون تومان پول به پدر همسرم قرض دادم اما هر بار که به علت نیاز مالی پولم را مطالبه می‌کردم با پاسخ منفی مواجه می‌شدم و گاهی اوقات پدرزنم در ازای دادن بدهی طلاق دخترش را خواستار می‌شد.

 

متهم ادامه داد:طی این چند ماه ما همیشه درگیر این اختلافات بودیم. به همسرم می‌گفتم که با پدرت حرف بزن و بگو مهدی  بدهی دارد اما پدر همسرم با اینکه وضع مالی‌اش خوب بود لجاجت می‌کرد و می‌گفت باید طلاق بگیرید چون من از تو متنفر هستم. وی افزود: یک روز وقتی از سرکار برای ناهار به خانه آمدم دیدم که همسرم خانه نبود. با تلفن همراهش تماس گرفتم که خاموش بود. چند ساعتی در خانه و از مریم  بی‌اطلاع بودم. با خودم گفتم شاید به خانه پدرش رفته، با تلفن برادرش تماس گرفتم پدرش جواب داد و فهمیدم که پیش خانواده‌اش است و به اجبار او را برده است، چند روزی  مریم  در خانه پدرش بود و درخواست طلاق داد. چون می‌دانستم مریم من را دوست دارد و او نمی‌تواند جلوی خانواده‌اش بایستد خیلی عصبی شدم. حتی گوشی همسرم را گرفته بودند.

 

متهم در ادامه بیان داشت: دوری مریم من را اذیت می‌کرد و من به‌خاطر گرفتن انتقام از خانواده همسرم با پدرزنم تماس گرفتم و گفتم اگر نگذاری مریم به خانه بیاید من تمام عکس و فیلم‌های خانوادگیتان را پخش می‌کنم که پدر خانمم شروع به فحاشی کرد. وی ادامه داد: بعد از یک ساعت مریم با یک شماره نا‌شناس زنگ زد و گفت: پدرم و دو تا از برادرهایم با اسلحه و قمه دارند به سمتت می‌آیند که من جدی نگرفتم، گفتم پدرت جرات چنین کاری را ندارد اما بعد از بیست دقیقه صدای شلیک گلوله را شنیدم.

 

متهم اظهار داشت: وقتی پنجره‌ای که رو به خیابان بود را باز کردم دیدم که عیاد، اسلحه را به سمت برادرم گرفته و وقتی من این صحنه را دیدم کنترلم را از دست دادم و نفهمیدم که می‌خواهم چه‌کار کنم و برای دفاع از برادرم یک اسلحه شکاری داشتم و آن را مسلح کردم و چند شلیک کردم که با اولین گلوله عیاد و میلاد  خون‌آلود به زمین افتادند و سپس به پدرزنم شلیک و فرار کردم. قاتل در پایان گفت: تمام همسایه‌ها جمع شده بودند و با ۱۱۰ تماس گرفتند و ماموران کمتر از ۲۴ ساعت من را دستگیر کردند.
 
  اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------