آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

واژگوني کاميون ميوه



 

يک دستگاه کاميونت حامل ميوه شب گذشته در سه راه افسريه به علت عدم توانايي راننده در کنترل واژگون شد.

به گزارش ابتکار، ستاد فرماندهي آتش‌نشاني حدود ساعت 22 يکشنبه شب با دريافت خبر وقوع اين حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ايستگاه 21 و جرثقيل راهور را به محل حادثه اعزام کرد.

به گفته محمد خيرخواه فرمانده آتش نشانان اعزامي، اين کاميونت درمسير ورودي بزرگراه بعثت درحال حرکت بود که به علت عدم توانايي راننده در کنترل آن ناگهان به يک طرف واژگون شد.

وي افزود: در پي اين حادثه جعبه ها و ميوه هاي پرتغال از قسمت بار کاميونت در سطح خيابان پخش شد و همچنين گازوئيل از باک اين وسيله به بيرون نشت پيدا کرد.

خيرخواه تصريح کرد: آتش نشانان بلافاصله ضمن ايمن سازي محل و قطع برق کاميونت اقدام به لوله کشي کرده و همزمان نيز با درخواست خاک از عوامل شهرداري منطقه 15 جهت پاشيدن آن برروي گازوئيل جاري شده درسطح خيابان، اقدامات ايمني لازم را انجام دادند.

افسرآماده آتش نشاني با اعلام اين که در اين حادثه خوشبختانه به راننده کاميونت آسيب جدي نرسيد، اظهار داشت: اين کاميونت با استفاده از جرثقيل، به حالت اوليه بازگردانده شد و سپس به محل امن انتقال يافت.


  اخبارحوادث  - ابتکار  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------