آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

همدست شيطان قصاص شد



 

مردي كه در جريان ارتباط پنهاني با زن جوان، شوهر وي را به قتل رسانده بود، قصاص شد.

به گزارش جوان، 17 خردادماه سال 88 زن جواني به مأموران پليس ماهدشت كرج خبر داد كه دو مرد نقابدار بعد از قتل شوهرش گريخته‌اند. وضعيت به هم ريختگي خانه نشان مي‌داد كه عاملان حادثه با انگيزه سرقت وارد شده و بعد از ارتكاب قتل صمد گريخته‌اند.

همسر مقتول گفت: 10 سال قبل با صمد ازدواج كردم. مدتي قبل شوهرم به عنوان سرايدار در اين شركت استخدام شد و براي زندگي اينجا آمديم. ساعتي قبل شوهرم به حمام رفته بود كه دو مرد ناشناس وارد خانه شدند. وقتي شوهرم متوجه شد، از حمام بيرون آمد و با آنها درگير شد. مهاجمان ابتدا شوهرم را به قتل رساندند و بعد دست و پاي ما را با طناب بستند و مقداري پول و طلا‌هاي مرا سرقت كردند و گريختند.

راز 3 سال ارتباط پنهاني فاش شد
تحقيقات بيشتر نشان داد همسر مقتول از مدت‌ها قبل با مردي به نام شايان ارتباط دارد. بنابراين بار ديگر از وي تحقيق كردند. زن جوان در تحقيقات فني به همدستي در قتل اقرار كرد. او گفت: سه سال قبل با شايان كه همسايه ما بود، آشنا شدم. ارتباط ما ابتدا تلفني بود اما بعد به هم علاقه‌مند شديم تا اينكه تصميم به قتل شوهرم گرفتيم.

صحنه‌سازي براي فريب پليس
متهم ادامه داد: مدتي قبل وقتي شوهرم زير خودرواش مشغول تعمير بود، شايان اهرم جك را خلاص كرد و خودرو روي صمد افتاد اما او جان سالم به در برد تا اينكه چند روز قبل كليد خانه‌ام را به او دادم و با يكي از دوستانش وارد خانه‌مان شد. آنها ابتدا دست‌وپاي من و فرزندانم را بستند و بعد از قتل مقداري لوازم سرقت كردند تا با صحنه‌سازي پليس را فريب دهيم اما دستمان رو شد.

دستگيري مرد شيطان‌صفت
پس از اين مأموران پليس شايان و احمد را بازداشت كردند. شايان در نخستين بازجويي‌ها به قتل صمد اعتراف كرد. وي گفت: شب حادثه با كليدي كه داشتم به خانه صمد رفتم اما هر چقدر كليد انداختم در باز نشد. وقتي با همسرش تماس گرفتم گفت كه شوهرش در حمام است و در را از پشت قفل كرده است. او در را باز كرد و من و دوستم وارد شديم. وقتي صمد از حمام بيرون آمد با ديدن ما ماهيتابه‌اي را برداشت و به طرف ما حمله كرد كه من با چاقو چند ضربه به او زدم. سپس براي اينكه صحنه جنايت را سرقت جلوه دهيم، خانه را به هم ريختيم و مقداري لوازم هم سرقت كرديم. احمد هم در بازجويي‌ها حرف‌هاي شايان را تأييد كرد.

قصاص پايان ماجرا
شايان متهم رديف اول بعد از تحقيقات تكميلي در شعبه 80 دادگاه كيفري محاكمه شد و با درخواست اولياي‌دم از سوي هيئت قضايي به قصاص با چوبه دار محكوم شد. احمد و همسر مقتول هم به اتهام معاونت به حبس محكوم شدند.

 رأي دادگاه پس از تأييد در شعبه 11 ديوان عالي كشور براي سير مراحل قانوني اجراي حكم به شعبه اجراي احكام فرستاده شد. سرانجام صبح روز چهارشنبه شايان بعد از گرفتن استيذان حكمش از سوي رئيس قوه قضائيه در زندان رجايي‌شهر كرج پاي چوبه دار رفت و به سزاي عملش رسيد.


  اخبارحوادث  - جوان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------