سرقت پراید با 18 شاه کلید/ دو متهم هنگام خوشگذرانی با خودروی مسروقه دستگیر شدند



دو متهم که با 18 شاه کلید اقدام به سرقت خودرو پراید در جنوب پایتخت می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، ساعت 23 ، دهم بهمن ماه ماموران گشت کلانتری 151 یافت آباد حین گشت زنی در خیابان خلیج فارس به یک دستگاه خودروی پراید با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

ماموران با تحت نظر قرار دادن خودرو و استعلام صورت گرفته از پلاک خودرو در می یابند که خودرو مسروقه است و سرنشینان آن نیز از سارقان حرفه ای و سابقه دار جنوب پایتخت می باشند.

به دنبال این موضوع ماموران به راننده خودرو دستور ایست می دهند که وی بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار می کند. با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز آغاز می شود.

سرانجام پس از 10 دقیقه ماموران اقدام به شلیک 3 تیر هوایی می کنند که متهمان از ترس خودرو را متوقف کرده و تسلیم پلیس می شوند.

عوامل کلانتری دو متهم به نام "مهرداد" و "شهریار" را دستگیر و در بازرسی از خودرو یک دستگاه دریل برای بازکردن قطعات خودرو و 18 عدد شاه کلید خودرو کشف کردند.

سرهنگ ذکایی خو رئیس کلانتری 151 یافت آباد با اعلام و تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: در بازجویی از متهمان مشخص شد آنان هم اکنون عضو باند سرقت های خودرو در مناطق جنوبی پایتخت هستند که برای تحقیقات بیشتر و شناسایی سایر همدستانشان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

 اخبارحوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------