نگهبان میانسال جان سارق را گرفت



مرد جوان زمانی که با همدستانش به قصد سرقت وارد یک کارگاه ضایعات و خودروهای فرسوده در شهرستان شهریار شد، با شلیک گلوله مرد نگهبان از پای درآمد.

به گزارش جام جم، تاجدین چهل و پنج ساله سال ها به عنوان نگهبان در یک کارگاه ضایعات و نگهداری از خودروهای فرسوده در منطقه وحیدیه شهرستان شهریار در غرب استان تهران کار می کرد.

هفته پیش چهار مرد در حالی که نقاب به چهره زده بودند، برای سرقت وارد محل کار او شدند که با هوشیاری مرد نگهبان، آنها در اجرای نقشه دزدی شان ناکام مانده و گریختند. از آن روز به بعد مرد نگهبان تصمیم گرفت سلاحش را در اتاقک نگهبانی بگذارد تا اگر دوباره افرادی به قصد دزدی وارد آنجا شدند، با تیراندازی هوایی آنها را فراری دهد. چند روز پیش تاجدین با شنیدن صداهایی از محوطه، از خواب بیدار شد و با برداشتن سلاح پا به محوطه حیاط محل کارش گذاشت.

صدای پارس سگ ها یک لحظه خاموش نمی شد. دیگر مطمئن شد فرد غریبه ای وارد محل کارش شده است بنابراین به جستجو در اطراف پرداخت که ناگهان پنج مرد را دید که پارچه هایی به صورت هایشان زده اند و چوب و چماق به دست دارند.

مرد نگهبان با دیدن آنها وحشت کرد. کمی به عقب برگشت و یک تیر هوایی شلیک کرد تا شاید سارقان بترسند و فرار کنند که در همین موقع چهار نفر از سارقان که ترس به جانشان افتاده بود، چوب و چماق را همان جا انداختند و به سمت در خروجی کارگاه رفتند.

آنها از دوست دیگرشان می خواستند به آنها ملحق شود و آنجا را ترک کنند، اما مرد جوان توجهی به خواسته همدستانش نکرد و در حالی که چماقی به دست داشت، به سمت مرد نگهبان رفت و با او درگیر شد. او می خواست نگهبان را کتک بزند و خلع سلاحش کند، اما در درگیری با هم، تیری از سلاح مرد نگهبان شلیک شد و مرد سارق را هدف قرار گرفت. چند لحظه بعد او غرق در خون کف زمین افتاد و مرد نگهبان در حالی که سلاح هنوز در دستش بود، شوکه و میخکوب با پلیس و اورژانس تماس گرفت و ماجرای زخمی کردن مرد سارق را خبر داد. همدستان مرد زخمی وقتی متوجه شدند بزودی پلیس در محل حاضر می شود، با جا گذاشتن همدست خود، فرار کردند.

دقایقی بعد خودروی پلیس و اورژانس آژیرکشان وارد محل حادثه شدند. در ادامه مرد نگهبان به پلیس آگاهی و مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد، اما تلاش پزشکان برای نجات وی بی نتیجه ماند و او تسلیم مرگ شد.

با گزارش وقوع این حادثه به بهروز حسنوند، کشیک ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، جسد مرد سارق به پزشکی قانونی منتقل شد.

در این مرحله، مرد نگهبان در پلیس آگاهی بازجویی شد و گفت: مقتول و همدستانش که از صحنه حادثه فرار کردند، قصد داشتند با کشتن من، اموال کارفرمایم را سرقت کنند که با یکی از آنها درگیر شدم و این حادثه رخ داد. من قصد کشتن کسی را نداشتم.

در حالی که تحقیقات برای عمدی یا سهوی بودن حادثه از سوی کارگاهان جنایی پلیس آگاهی آغاز شده بود، خانواده ای با حضور در این مرکز و ارائه تصاویر و مدارکی از مقتول حادثه اعلام کردند وی فرزند آنها بوده و هویت وی را شناسایی کردند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد مرد کشته شده یک دزد حرفه ای بوده که در زمینه سرقت از کارگاه ها فعالیت داشته است و شب حادثه نیز به قصد سرقت وارد آنجا شده که با نگهبان درگیر شده و جانش را از دست داده است.

برای مرد نگهبان قرار قانونی صادر شده است. تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

 

 اخبار حوادث  - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------