پایان 10 سال بردگی زن جوان در خانه یک شیطان/ تحمل تجاوز و شکنجه به خاطر زنده ماندن خانواده (+ عکس)





یک متجاوز جنسی سابقه دار آمریکایی ، زن جوان را با تهدید مجبور کرده بود تا قرارداد برده بودن را امضا کند و 10 سال اسارت و شکنجه و تجاوز جنسی کابوس زنی است که اکنون از آسیب های روانی رنج می برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، بر اساس گزارش پلیس ایالت نبراسکا آمریکا ،  مرد روانی به نام " نیکولاس آلن تالبوت" زن جوانی را برده جنسی خود کرده بود و روی بازوان او به طرز بدخطی جمله ( در مالکیت نیکولاس) را با سیگارسوزانده بود.

این مرد 35 ساله  به قربانی 32 ساله اش گفته بود:" او هیچ حقی ندارد مگر اینکه اربابش اجازه بدهد و زین پس زن جوان برده اوست ".

روزنامه های آمریکایی به نقل از پلیس نوشتند:" تالبوت" برای 10 سال از زن جوانی که او را اسیر کرده بود ، سوء استفاده جنسی می کرد.

 

اخبار,اخبار حوادث,تجاوز جنسی


او همچنین زن جوان را مرتبا مجبور می کرد تا ادرار و مدفوعش را در همه جای خانه تمیز کند و او را مورد ضرب و شتم  وحشیانه قرار میداد.

اما به گفته پلیس نبراسکا ، این زن در همه این مدت به کسی چیزی نگفته بود چرا که " تالبوت" او را تهدید کرده بود در صورت گفتن به کسی اعضای خانواده زن جوان را خواهد کشت .

در نهایت زن جوان اوایل هفته ای که گذشت ، زمانی که برای عبادت به کلیسای محلی رفته بود جای تمام جراحات و سوختگی هایش را در ستون فقرات ، پاها و بازوانش به پدر روحانی نشان داد.

پدر روحانی آقای "گوین" بیان داشت : او زنی بی گناه و معصوم است که توسط مردی شیطان صفت 10 سال مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، این مرد حیوان صفت باید به بدترین شکل مجازات شود.

"تالبوت" که در گذشته نیز به اتهام سوءاستفاده جنسی از یک کودک تنها به مدت 3 سال به زندان رفته بود،اکنون برای این تجاوز و سوء استفاده 10 ساله محاکمه می شود.

جلسه محاکمه او هنوز به پایان نرسیده است .

 

اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------