آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مجرم سابقه دار طایفه فیوج بار دیگر دستگیر شد/ گمراه کردن ماموران با 5 اسم مختلف (+ عکس)



اخبار,اخبارحوادث, سرقت

مجرم سابقه دار طایفه فیوج با هشت سابقه دستگیری که هر بار از اسامی مختلف برای گمراه کردن ماموران استفاده می کرد، بار دیگر توسط مأموران کلانتری ۱۷۶ حسن آباد دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ 5 آذر ماه مأموران کلانتری ۱۷۶ حسن آباد به سرنشین یک دستگاه خودرو خودرو تیبا سفید رنگ مشکوک شده اما راننده تیبا با وجود دستور ایست مأمورین اقدام به فرار می‌نماید که طی یک تعقیب و گریز، راننده خودرو تیبا دستگیر و جهت انجام تحقیقات در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار می‌گیرد.

شناسایی مجرم سابقه دار
با انتقال متهم به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، فرد دستگیرشده به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار طایفه فیوج با هشت سابقه دستگیری از سال ۵۳ تاکنون، شناسایی شد؛ بررسی سوابق متهم نشان داد که وی هر بار و پس از دستگیری از اسامی مختلف عزت بداقیان، عزت بداقی، عزت مرید، کریم بداقی، عزت حاج مرادی استفاده کرده است.

پرونده در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ
با شناسایی عزت. الف (۵۲ ساله) به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار طایفه فیوج و با توجه به احتمال ارتکاب جرایم از سوی وی (با توجه به فرار از دست مأمورین)، متهم با صدور قرار قانونی از سوی رئیس دادگاه بخش حسن آباد فشافویه و جهت انجام تحقیقات تخصصی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقیقات پلیسی
با آغاز رسیدگی به جرایم ارتکابی از سوی متهم، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که متهم علاوه بر خودرو تیبا توقیف شده، از انواع خودروهای سواری ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ نیز استفاده می‌نماید؛ لذا با بررسی جرایم ارتکابی بویژه جرایم مرتبط با مجرمین طایفه فیوج از قبیل «سرقت‌های تحت پوشش مأمور» و «کف زنی»، کارآگاهان موفق به شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگانی شدند که توسط سرنشینان انواع خودروهای ۲۰۶ و ۴۰۵ و به شیوه «کف زنی» مورد سرقت قرار گرفته بودند.

با شناسایی تعدادی از شکات و دعوت از آن‌ها جهت مواجه حضوری با متهم، «عزت. الف» از سوی تعدادی از آن‌ها مورد شناسایی قرار گرفت.

یکی از شکات در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «در پارکینگ محل کارم واقع در حسن آباد – بعد از پلیس راه، در حال خوردن نهار بودم که یک دستگاه خودرو ۲۰۶ توقف کرد و راننده آن عنوان کرد که یک مسافر خارجی همراه خود دارد که قصد تبدیل دلار به ریال ایرانی را دارد؛ به این بهانه راننده از من درخواست کرد تا پول‌های خودم را به مسافرش که همین آقا (متهم) بود نشان دهم؛ متهم که در آن زمان قادر به صحبت کردن به زبانی فارسی نبود، با اشاره از من درخواست کرد تا مقدار از پول‌های ایرانی را به او نشان دهم و من نیز به سادگی مقداری از پول‌ها خود را در اختیارش قرار دادم اما او پس از بهم زدن پول‌ها و با اشاره به من فهماند که این پول‌ها بدرد او نمی‌خورد! و پس از بازپس دادن پول‌ها، سوار ۲۰۶ شد و به همراه راننده از محل دور شد؛ پس از خوردن نهار بود که متوجه شدم مبلغ ۷۰۰ هزار تومان از من سرقت شده است».

مالباخته‌ای دیگر نیز در اظهاراتی مشابه عنوان کرد که متهم با همدستی راننده یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ دلفینی رنگ اقدام به سرقت مشابه از او کرده و از وی مبلغ ۶۰۰ هزار تومان سرقت شده است.

راننده یک دستگاه خودرو کامیون نیز پس از شناسایی متهم به کارآگاهان گفت: «حدودا ساعت 15 مورخه سوم مرداد ماه با خودروی کامیون خود جهت استراحت مقابل رستوران.... توقف کرده بودم که یک دستگاه خودروی پژو نقره‌ای رنگ با دو نفر سرنشین مقابل خودروی بنده توقف و سرنشین خودرو (متهم) با ایماء و اشاره و با لهجه ترکی اظهار داشت که اهل استانبول است و آدرس فرودگاه امام (ره) را سوال نمود و به بنده اظهار داشت مقداری دلار دارد و برای حساب کردن کرایه آژانس می‌خواهد پول ایرانی را بشناسد؛ بنده نیز مقداری پول نقد داخل کیف دستی‌ام را به وی نشان داده و پس از رویت پول‌ها تشکر نمود و محل را ترک نمودند. پس از مدتی متوجه شدم که یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان وجه نقد را هنگام رویت پول داخل کیف دستی با شیوه و شگرد خاص خود سرقت کرده است».

سرهنگ کارآگاه حسین زارع، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: «با توجه به سوابق متعدد متهم در ارتکاب جرایم مختلف و شناسایی متهم از سوی تعدادی از مالباختگان و به جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و بویژه سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی جهت شناسایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می‌شود تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در شهرری – خیابان آستانه مراجعه نمایند».


 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبرنگاران 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------