زن جوان‌ طعمه ‌آدم‌ربایی ‌100 میلیونی



زن جوانی که با همدستی پنج مرد، پسر دانشجویی را با انگیزه اخاذی صد میلیونی ربوده بود، پس از ناکامی در اجرای نقشه‌اش در دام پلیس گرفتار شد.

به گزارش جام جم، اوایل هفته گذشته پسر دانشجویی با سوار شدن به خودروی پژوی خود خانه اش در شهر قدس را ترک کرد تا به محل کارش برود که به طرز مشکوکی ناپدید شد. با طولانی شدن غیبت او، خانواده اش جستجو برای یافتن پسرشان را آغاز کردند اما هیچ ردی از او به دست نیامد. آنها تصمیم گرفتند موضوع را به پلیس اطلاع دهند که مردی با تلفن خانه شاکی تماس گرفت و مدعی شد پسرشان را ربوده و آنها برای آزادی او باید صد میلیون تومان پرداخت کنند.

پس از این تماس، خانواده گروگان جوان با حضور در پلیس آگاهی شهرستان شهریار شکایتی را مطرح کرده و برای آزادی فرزندشان از پلیس کمک خواستند.

ماموران یک روز بعد پسر جوان را با دست و پای بسته و بیهوش در حاشیه یکی از خیابان های شهر یافتند. خودروی او هم در حالی که لوازم با ارزش آن سرقت شده بود، در همان محل کشف شد.

پسر جوان پس از به هوش آمدن به ماموران گفت: دو روز قبل از حادثه زمانی که به خانه مان می رفتم، زنی در شهر قدس راهم را سد کرد و با ادعای این که فرزندش در خانه حالش بد شده، از من خواست او را دربستی به یکی از محله های شهریار ببرم. دلم به حال آن زن سوخت و او را سوار کردم. در میانه راه با ادعای آن که گوشی تلفن همراهش خاموش شده از من خواست اجازه دهم با تلفن همراهم تماسی با شوهرش بگیرد که قبول کردم.

وی ادامه داد: پس از رسیدن به مقصد او بدون پرداخت کرایه پیاده شد. روز بعد همان مسافر زن با تلفنم تماس گرفت و به بهانه پرداخت کرایه در یکی از محله های شهریار قرار گذاشت. پس از رسیدن به محل قرار، پنج مرد به طرفم حمله ور شده و با تهدید مرا ربودند. آدم ربایان مرا به باغی برده و در آنجا از صحنه شکنجه من فیلمبرداری کردند. آنها زمانی که پی بردند پلیس در تعقیبشان است پول هایی که همراه داشتم و تلفن همراهم را سرقت کرده و مرا بیهوش در خیابانی رها کردند.

با ثبت اظهارات متهم و به دستور بازپرس اسماعیل برجسته، رییس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، تحقیقات کارآگاهان برای یافتن متهمان فراری آغاز شد و یک زن به نام شیرین همراه سه مرد دیگر در این رابطه دستگیر شدند.

متهمان در بازجویی ها به همدستی با یکدیگر در ربودن پسر جوان، سرقت اموالش و تصمیم به اخاذی یکصد میلیون تومانی از خانواده اش اعتراف کردند.

شیرین در بازجویی ها گفت: فیلم صحنه شکنجه پسر جوان در اختیار همسرم است که اکنون همراه یکی دیگر از اعضای باند متواری شده است. تحقیقات برای دستگیری دو عضو فراری این باند ادامه دارد.


  اخبار حوادث  -  جام  جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------