آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

ورزشکاری که سارق شد



 

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از دستگیری اعضای یک باند سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی ظهر امروز دوشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به دستگیری یک باند سرقت در شهر خرم آباد اظهار داشت: با پیگیری ها و تلاش​های شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی در شهرستان خرم آباد یک باند سرقت پنج نفره در این شهرستان منهدم شد.

وی با بیان اینکه این باند سرقت که در یکی از محلات شهرستان خرم آباد اقدام به سرقت منازل می کرد با انجام دو تا سه هفته تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی منهدم شد، افزود: با انهدام این باند سرقت پنج سارق نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد گفت: با انهدام این باند سرقت اعضای آن به ۲۵ فقره سرقت از منازل یکی از محلات شهر خرم آباد اعتراف کردند.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه در بین اعضای این باند سرقت یک سارق بدون سابقه و ورزشکار نیز وجود دارد، افزود: این فرد مدعی شده که به دلیل فقر مالی، اعتیاد به مواد مخدر صنعتی و همچنین دوستی با افراد سابقه دار موجب شده که به سرقت با اعضای این باند اقدام کند.

وی گفت: اعضای این باند سرقت این فرد را طعمه قرار داده و با توجه به توان بدنی و همچنین ورزیدگی از وی برای سرقت منازلی که خود شناسایی کرده بودند استفاده می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد افزود: اعضای این باند اقدام به سرقت طلاجات و همچنین وجه نقد از منازل می کردند، گفت: ما به مردم این محله شهرستان خرم آباد قول دادیم که این سارقان را در کمتر از سه هفته دستگیر کنیم که خوشبختانه با اقدامات موثر و شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی موفق به این امر شدیم. 


   اخبار  حوادث  -  باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------