پایان سرقت های دو دوست صمیمی از خانه ثروتمندان



 

دو سارق حرفه ای که پس از شناسایی خانه هایی که فاقد تجهیزات ایمنی بودند، دست به سرقت های میلیونی می زدند از سوی ماموران دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه 5 در شکایتی گفت: دیشب وقتی من و همسرم از محل کارمان به خانه بازگشتیم متوجه شدیم که تمام اموال با ارزش خانه مان سرقت شده است. هرچه پول و طلا در کشو داشتیم و لب تاب و ساعت های قیمتی و حتی عینک های دودی گرانقیمت من و همسرم را دزدیده بودند و رفته بودند. برای همین تقاضای پیگیری دارم.
 
بعد از اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و به دستور بازپرس تلاش برای شناسایی سارقان آغاز شد. در ادامه تحقیقات چند شاکی دیگر نیز به دادسرا مراجعه کرده و شکایت های مشابهی را مطرح کردند. 
 
با توجه به افزاش این شکایت ها پلیس تحقیقات خود را در این زمینه بیشتر کرد و در نهایت دو سارق در این زمینه شناسایی و دستگیر شدند. 
 
یکی از سارقان در بازجویی ها با اعتراف به سرقت های سریالی از خانه های غرب تهران به ماموران گفت: با دوست صمیمی‌ام از چند وقت پیش با هم تصمیم گرفتیم که دست به سرقت بزنیم. برای همین هنگام اجرای نقشه سرقت ها یکی از ما به عنوان زاغ زن و دیگری هم از طریق بالکن و شکستن شیشه ها به خانه ها می رفت و سرقت می کرد. ما از قبل همه چیز را در نظر می گرفتیم و خانه هایی که فاقد تجهیزات ایمنی از قبیل دوربین مداربسته بودند و کسی در آنجا نبود را شناسایی می کردیم.
 
با اعتراف این دو دزد هردوی آنها با قرار قانونی روانه زندان شدند و تحقیقات در این خصوص و شناسایی مالباختگان دیگر از سوی ماموران ادامه یافت. 

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------