آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

نوزاد 5 ماهه از شدت گرسنگی جان باخت/ بهانه مادر 19 ساله پس از مرگ فرزندش + عکس



یک دختر 19 ساله اهل روسیه ، بعد از ترک نوزاد 5 ماهه‌اش که از گرسنگی مرد در حالی که خود به مدت 2 هفته در مهمانی خوش می گذراند، به عنوان "مادر هیولا" در روزنامه های سنت پترزبورگ لقب گرفت .

اخبار,اخبارحوادث, جنایت

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از روزنامه های روسی" آلنا الپاتوا" دختر نوزاد خود " ورونیکا" را تنها در آپارتمانش رها کرد و به مدت 14 روز ناپدید شد.

زمانی که "الپاتوا" بعد از 2 هفته به خانه اش بازگشت ، دختر 5 ماهه اش را دید که به طرز غم انگیزی بر روی تخت کوچکش مرده است .

در  جلسه محاکمه دادگاه، "الپاتوا"  مجرم شناخته شد و به اتهام آدم کشی ظالمانه در حق نوزادش برای 10 سال به زندان محکوم شد.

وی در محاکمه گفت : من واقعا از رفتار ظالمانه خود پشیمان هستم، من هرگز نمی‌خواستم چنین اتفاق غم انگیزی برای کودکم رخ دهد، تازه حالا به ظلمی که در حق نوزادم کردم ، پی بردم.

این مادر 19 ساله در دادگاه اظهار کرد که این اتفاق می‌تواند تقصیر پدر و مادر خودش نیز باشد، چرا که آنها هرگز به او آموزش ندادند که چطور می‌تواند از فرزندش نگهداری کند و او را  به حال خود رها کرده بودند.

طبق گفته دادگاه، والدین این دختر همیشه با او بدرفتاری کرده و چند سالی بود دخترشان را رها کرده بودند.

وکیل این مادر هیولا به نام " اولگ کیاشکو" در دادگاه ادعا کرد که خانم " الپاتوا" از پدر نوزادش درخواست کرده بود که از دخترشان مراقبت کند.

وی افزود: درست است که این مادر نوزاد 5 ماهه اش را رها کرده بود، اما او گمان می کرد پدر فرزندش در خانه است و از او مراقبت خواهد کرد، در حالی که متاسفانه  پدر نیز فرزندش را رها کرده  و اهمیتی به او نداده بود.

وکیل  خانم " الپاتوا" گفت که شاید حکم 10 سال زندانی به دلیل شرایط بد زندگی و خانوادگی این دختر 19 ساله و آگاه نبودن او از عواقب کارش، کمتر شود.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------