مرد معتاد، خواهرزاده‌اش را ربود



مرد معتاد برای اخاذی 25 میلیونی از خواهرش، خواهرزاده هشت ساله خود را ربود.

به گزارش جام جم، دوشنبه گذشته خانواده پسربچه هشت ساله ای با مراجعه به پلیس شهرستان تربت حیدریه، از ربوده شدن فرزندشان به دست دو موتورسوار خبر دادند.

آنها در شکایت خود گفتند؛ پسرمان امروز در مسیر بازگشت از مدرسه به خانه بود که دو مرد موتورسوار او را مقابل چشمان همکلاسی اش ربودند.

تحقیق از دانش آموزان مدرسه نیز نشان داد، یکی از موتورسواران به صورت خود نقاب زده بود.

تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه داشت تا این که پس از ساعتی، یکی از آدم ربایان با خانواده این کودک تماس گرفت و برای آزادی گروگان خود 25 میلیون تومان خواست. او تهدید کرد اگر پای پلیس در این پرونده باز شود، پسر دانش آموز را به قتل می رسانند.

در حالی که تماس و تهدید های مرد کودک ربا باعث وحشت خانواده این دانش آموز شده بود، ماموران با ردیابی های خود به مرد معتادی ظنین شده و او را دستگیر کردند.

مرد چهل و پنج ساله به نام علیرضا در بازجویی اولیه منکر هرگونه اطلاعی از ماجرای کودک ربایی شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: چند روز قبل یکی از دوستانم به نام سامان سراغ من آمد و مدعی شد خواهرش وضع مالی خوبی دارد و در صورت ربودن خواهرزاده اش، می توانیم یکشبه پولدار شویم. به همین دلیل روز حادثه مقابل مدرسه منتظر ماندیم و پس از خروج او از مدرسه، نقشه مان را اجرا کردیم.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این رابطه به جام جم گفت: در ادامه بررسی ها مشخص شد، متهم خواهرزاده خود را به مشهد برده که روز پنجشنبه تیمی از ماموران تربت حیدریه راهی مشهد شده و با هماهنگی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی، متهم دستگیر و پسر دانش آموز نیز تحویل خانواده اش شد.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی، به جرمش اعتراف و ادعا کرد به دلیل اعتیاد به مواد مخدر و با انگیزه اخاذی از خواهرش، نقشه این کودک ربایی را طراحی و اجرا کرده است.

متهمان پس از اعتراف به جرم خود با قرار قانونی روانه زندان شدند.


   اخبار حوادث  - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------