دستگیری مرد سارق پس از مشاجره با همسرش



 

مرد سارق زمانیکه با همسرش مشاجره می‌کرد، نمی‌دانست که همسرش موضوع سرقت‌هایش را پیش پلیس لو می‌دهد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه ۲ تهران از سرقت خانه‌اش خبر داد و در شکایت خود گفت: عصر دیروز وقتی به همراه همسرم از سرکار به خانه برگشتیم متوجه شدیم که تمام پول، طلا‌ها و جواهرات همسرم را سرقت کرده‌اند، بنابراین تقضای پیگیری دارم.

با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و به دستور بازپرس، تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

با آغاز تحقیقات مشخص شد که عامل یا عاملان سرقت با شکستن شیشه بالکن به داخل خانه رفته و تنها به سراغ محل پول و طلاهای خانه رفته‌اند که این نشان می‌داد سارق یا سارقان از محل طلا‌ها و پول‌ها با خبر بوده‌اند.

درحالیکه تحقیقات در این خصوص ادامه داشت زن جوانی به دادسرا مراجعه کرد و گفت: شوهرم از خانه یکی از بستگانمان سرقت کرده است.

وی در حالیکه از قبل می‌دانست که آن‌ها در خانه‌شان پول و طلای زیادی دارند با نقشه قبلی به آنجا رفت و دست به سرقت ۴۰ میلیون تومان زد، بعد از آن هم ماجرا را برای من تعریف کرد و من هم تصمیم گرفتم او را لو بدهم.

با این اظهارات همسر این زن خیلی زود دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی در بازجویی‌ها به ماموران گفت: بیکار بودم و به پول نیاز داشتم. برای همین وقتی به خانه یکی از آشنا‌هایمان رفتم و متوجه شدم که آن‌ها پول و طلا دارند تصمیم به دزدی گرفتم. وقتی دزدی کردم موضوع را برای همسرم تعریف کردم. همسرم هم وقتی با هم مشاجره کردیم لج کرد و مرا به پلیس لو داد اما باور کنید که بار اولم بود دست به دزدی می‌زدم.

بعد از اعترافات این مرد وی با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

 اخبار حوادث  -   باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------