جواب منفی خانم راننده و واکنش دردناک مرد عاشق(+عکس)



یک مرد چینی بعد از اینکه زن مورد علاق اش به پیشنهاد ازدواج او جواب منفی داد، خود و آن زن را که راننده اتوبوس بود به همراه سرنشینان دیگر، در یک حمله انتقام جویانه به آتش کشید..

به گزارش باشگاه  خبرنگاران، مرد 35 ساله  چینی به نام  "هوانگ هسیاوو"  با راننده اتوبوس خانم ، به نام "چن کو" 45 ساله ، بعد از اینکه هرروز صبح با اتوبوس او، به خارج از شهر تردد می کرد، ارتباط دوستانه برقرار کرد .
 
به گزارش پلیس چین، مدتی بعد از رابطه دوستانه آنها،آقای " هوانگ" به دوستان نزدیکش گفته بود، علی رغم این موضوع که خانم " چن" از او بزرگتر است ، با این حال عاشقش شده و خانم " چن" تنها کسی است که می تواند او را خوشبخت کند. 
 
"هوانگ" پس از مدت نسبتا کوتاهی آشنایی  با خانم " چن" مقابل دیدگان عده زیادی از مسافران اتوبوس،  کاملا جسورانه و متواضعانه جلوی این زن زانو زد و به او پیشنهاد ازدواج داد.در حالی که خانم "چن" در نهایت حقارت تقاضای ازدواج "هوانگ" را رد کرد.

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  چین


سخنگوی پایس می گوید: "هوانگ" که بعد از رد شدن تقاضای ازدواجش در نهایت خفت و خواری، بسیار عصبی بود، روز بعد از آن مانند هرروز سوار اتوبوسی که خانم "چن" راننده آن بود، میشود.او مدتی بعد از حرکت اتوبوس، جعبه ای بنزین برروی خودش خالی کرد و با روشن کردن فندکی خود و اتوبوس را به آتش کشید.
 
پلیس در ادامه به خبرگزاری ها گقت:خانم " چن" که به همراه  3تن از مسافران دچار آسیب های جدی سوختگی شده است، زمانی که اتوبوس آتش می گیرد به سرعت توقف می کند و از مسافران در خواست می کند تا هرچه زودتر برای نجات جان خود از اتوبوس فرار کنند.
 
به گزارش پلیس، اتوبوس مورد نظربه طور کامل در آتش سوخته است.


پلیس همچنین جسد مردی را که قصد داشت خود و اتوبوس را به آتش بکشد، در حالی که کاملا سوخته بود، پیدا کرد. پلیس می گوید اگرچه به دلیل سوختگی بیش از حد، تشخیص هویت جسد از سمت پزشکان قانونی هنوز اعلام نشده است، اما ماموران پلیس معتقدند این جسد سوخته، متعلق  به " هوانگ" است.
 
پلیس به خبرگزاری ها گفت: خانم " چن"  مطلقه ،که اکنون در شرایط بحرانی ناشی از سوختگی به سر می برد و مشخص نیست بتواند زنده بماند، بارها  به دوستانش گفته بود  او قصد دارد بقیه زندگی اش را مجرد باشد .چرا که بعد از داشتن یک رابطه ناموفق و سخت دیگر ترجیح می دهد، تنها بماند.
 
 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------