آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

اخاذی با تهدید ربودن دختر خانواده/ سناریوی خواستگار سابق برای گرفتن انتقام



 

پلیس آگاهی شهرستان بینالود خراسان رضوی فردی که با عنوان مسافر اقدام به سرقت خودرو کرده بود و سپس با تهدید ربودن دختر خانواده قصد اخاذی داشت را شناسایی و دستگیر کرد.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران و در تشربح جزییات این خبر گفت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پراید با شیوه زورگیری، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ ساداتی افزود: متهمان به عنوان مسافر از مشهد به مقصد روستای ویرانی سوار خودرو شده و هنگام رسیدن به مقصد با استفاده از تاریکی هوا و خلوت بودن محل، راننده را از خودرو به بیرون پرتاب کرده و متواری شده‌اند.

وی تصریح کرد: زورگیران سارق با برقراری تماس درخواست مبلغ سه میلیون در قبال استرداد خودرو و مدارک می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود اظهار داشت:آن‌ها در ادامه با تهدید به ربودن دختر خانواده درخواست مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال کردند و پلیس با استفاده از شگردهای خاص متهم اصلی را شناسایی و پس از کشف مخفیگاهش وی را دستگیر می‌کند.

سرهنگ ساداتی در ادامه بیان داشت:با دستگیری متهم، پرونده پیچیده‌تر شد و مشخص شد "بهرام" خواستگار فردی به نام "افسانه" بوده و به دلیل پاسخ منفی به پیشنهاد ازدواج او با سرقت سیم کارت و مدارک شناسایی وی قصد بی‌آبرو کردن این خانم را داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود خاطر نشان کرد:تحقیقات برای دستگیری همدست "بهرام" در حالی ادامه دارد که متهم با تشکیل پرونده و به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------