سکوت مرموز تنها متهم پرونده تاجر چای



مردی که متهم است در مرگ پدر خوانده‌اش که یک تاجر بین‌المللی بوده نقش داشته و اموال وی را تصاحب کرده، روز گذشته در جریان تحقیقات قضایی مدعی شد مرد سالخورده به مرگ طبیعی مرده است.

به گزارش جام جم، چندی پیش 9 خواهر و برادر که در پاکستان زندگی می کردند بعد از فوت مادرشان متوجه شدند دایی پولداری به نام محمدحسین کانجی در ایران دارند که چند سال پیش فوت کرده و به دلیل این که فرزندی نداشته تمام ارثیه وی به مادرشان که تنها خواهر وی بوده تعلق می گیرد.

آنها با اطلاع از موضوع برای تحویل گرفتن ارثیه خود از همسر و پسرخوانده دایی شان عازم ایران شدند اما در حالتی ناباورانه متوجه شدند هچ ارثیه ای به آنها تعلق نمی گیرد و تمام املاک و دارایی دایی شان در زمان های مختلف به نام خانواده همسردومش منتقل شده است اما این در حالی بود که تنها وارث رسمی کانجی مادر فوت شده خودشان بود بنابراین احتمال دادند مرگ وی طبیعی نبوده و او به قتل رسیده است بنابراین در این رابطه از پسر خوانده وی شکایت کردندو وکیل آنها با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران موضوع را مطرح کرد.

با تشکیل پرونده و تحقیقات کارآگاهان جنایی نشان می دادکه بازرگان فوت شده دچار سکته مغزی شده و پسر خوانده اش و مادر او وی را به خانه برده و از او در آنجا پرستاری کردند و پس از مرگ مرد هشتاد و پنج ساله او بدون اطلاع به اقوامش دفن شده است.

همین موضوع باعث شد که شک پلیس به یقین تبدیل شود که مرگ وی به طور طبیعی نبوده است. در ادامه تحقیقات منشی دفتر مرد تاجر برای تحقیقات فراخوانده شد که اظهار کرد : مرد تاجر پیش از مرگ نسبت به رفتارهای پسر خوانده اش گلایه های فراوانی کرده بود.

به این ترتیب پسرخوانده مرد تاجر بازداشت شد و اظهارات متناقضی را در بازجویی مطرح کرد. روز گذشته مظنون شماره یک این پرونده برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد اما این بار هم اظهارات پیشین خود مبنی بر بی گناهی را اعلام کرد و مدعی شد پدرخوانده اش به دلیل مرگ طبیعی فوت کرده وقتلی در کار نیست بنابراین تحقیقات از متهم ادامه دارد.


  اخبار حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------