دستگیری قاتلی‌ که صدای زنان را تقلید می‌کرد



مرد جنایتکار پس از قتل دوست قدیمی خود، با تقلید صدای زنانه قصد فریب ماموران را داشت اما در مقابل باجه تلفن همگانی رازش فاش شد.

به گزارش جام جم، ماموران پلیس دماوند پس از تماس سرایداری در جریان قتل مردی در ویلایش در دماوند قرار گرفتند. در ادامه تیمی از ماموران با حضور در خانه ویلایی با جسد مقتول در حالی که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود روبه رو شدند.

مرد سرایدار که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، در جریان تحقیقات گفت: ساعتی قبل زن ناشناسی با من تماس گرفت و از قتل صاحب ویلا خبر داد. در ابتدا موضوع را جدی نگرفتم اما چند دقیقه بعد او دوباره تماس گرفت. برای بررسی ادعای او وارد ساختمان ویلا شده و با جسد غرق در خون مرد میانسال روبه رو شدم.

ماموران با بررسی محل جنایت دریافتند هیچ وسیله ای از آنجا سرقت نشده و مقتول قربانی انتقامگیری شده است. در حالی که تحقیقات در محل جنایت ادامه داشت، زن ناشناس دوباره با سرایدار تماس گرفت و جویای وضع مقتول شد.

تیم جنایی با آموزش های لازم به سرایدار از او خواستند مدعی شود که جسدی در خانه وجود ندارد و صاحب ویلا زنده است. از سوی دیگر تلفن مرد سرایدار ردیابی شد و ماموران دریافتند این زن از سه باجه تلفن همگانی در فلکه سوم تهرانپارس تماس می گیرد.

بلافاصله دو تیم از ماموران پلیس آگاهی راهی فلکه سوم تهرانپارس شده و باجه ها را زیر نظر گرفتند. دقایقی بعد دوباره زن ناشناس با سرایدار تماس گرفت اما ماموران هیچ زنی را مقابل باجه تلفن همگانی ندیدند.

مرد جوانی در حال صحبت با تلفن بود که ماموران با نزدیک شدن به او متوجه شدند او با تقلید صدای زنانه در حال صحبت با سرایدار است. متهم به قتل دستگیر شد و برای تحقیقات به اداره آگاهی انتقال یافت.

متهم به قتل که راز خود را فاش شده می دید، در بازجویی ها لب به اعتراف گشود و گفت: من و مقتول از دوستان قدیمی هم هستیم. روز حادثه به ویلای او آمده و بر سر اختلافی که از قدیم با هم داشتیم درگیر شدیم. او به طرفم حمله ور شد و من در دفاع از خود چاقو برداشته و ضربه ای به وی زدم. خیلی ترسیده بودم و سریع از محل فرار کردم. وقتی به تهران رسیدم احتمال دادم او هنوز زنده باشد، به همین خاطر با تقلید صدای زن به سرایدار زنگ زدم و از او خواستم موضوع را بررسی کند. وقتی او مدعی شد دوستم زنده است خوشحال شده و به تماس هایم با او ادامه دادم و تصور نمی کردم به این زودی دستگیر شوم.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در این باره گفت: نکته جالبی که در این پرونده وجود داشت، این بود که قاتل بخوبی صدای خود را برای فریب پلیس به زن تغییر داده بود و کسی متوجه جنسیت او نمی شد.

سرهنگ شیخ مراد مرادی افزود: عامل این جنایت در کمتر از دوساعت دستگیر شد و اکنون تحقیقات از او در پلیس آگاهی ادامه دارد.

 

 اخبار حوادث  - جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------