آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

نجات صاحب خانه و دختر جوان از مرگ



سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران 3 حادثه را که از سه شنبه شب تا صبح چهارشنبه در پايتخت رخ داد، تشريح کرد.

به گزازش مردم سالاری، جلال ملکي سخنگوي سازمان آتش نشاني در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص آتش سوزي اين ساختمان نيمه متروکه اظهار داشت: در ساعت 23:53 دقيقه سه شنبه شب در پي تماس اهالي خيابان دماوند با سامانه 125، از آتش سوزي در يک ساختمان سه طبقه خبر دادند که بلافاصله ستاد فرماندهي‌ آتش نشاني سه ايستگاه (دو، سه و نجات نه) به همراه تشک نجات و نردبان هيدروليکي عازم خيابان دماوند، خيابان اقبال لاهوري کردند.

وي ادامه داد: محل حادثه يک ساختمان سه طبقه مسکوني بود، اما به دلايلي توسط مراجع قضايي پلمپ شده بود که صاحب خانه به همراه تعدادي از معتادان، فک پلمپ کردند و در آن محل زندگي مي‌کردند و همچنين در طبقات مقداري زباله جمع آوري شده بود که آتش سوزي از زيرزمين آغاز و به طبقه اول نيز سرايت کرده بود.

 ملکي افزود: مالک ساختمان به همراه دختر جوان که هر دو اعتياد داشتند، پس از حريق به پشت بام پناه برده بودند که آتش‌نشانان پس از اطفاي حريق، اين دو نفر را از ساختمان خارج کردند و محل را پس از ايمن سازي، تحويل عوامل انتظامي دادند.


  اخبار حوادث  -  مردم سالاری 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------