کلاهبرداري ازصرافي ها با شگرد سفرهاي زيارتي



مرد کلاهبرداري که با سوءاستفاده از عناوين کارکنان دادگستري و به بهانه خريد دلار براي سفرهاي زيارتي برخي از کارمندان و يا قضات دادسرا، هزاران دلار را به سرقت برده است، تحت تعقيب قرار گرفت.

به گزارش خراسان، چند روز قبل مردي که مدعي بود فرد ناشناسي حدود ۵ هزار دلار وي را به سرقت برده است با مراجعه به مسئولان قضايي گفت: فردي با من تماس گرفت و گفت قاضي يکي از مجتمع هاي قضايي قصد عزيمت به سفر زيارتي مکه مکرمه را دارد و سپس از من خواست تا مبلغ ۵ هزار دلار به مجتمع قضايي ... بياورم و مبلغ ريالي آن را هم در داخل مجتمع تحويل بگيرم.

شاکي اين پرونده افزود: وقتي با هماهنگي مرد ناشناس دلارها را به مجتمع قضايي بردم او در حالي که لباس نظامي به تن داشت نزد من آمد و گفت: دلارها را بدهيد تا به فرد مورد نظر بدهم و مبلغ ريالي آن را هم به شما بازگردانم.من هم که به او اعتماد کرده بودم دلارها را به او دادم، ولي هر چه منتظر نشستم از آن مرد خبري نشد وقتي به جست وجوي قاضي که آن فرد از وي نام مي برد پرداختم فهميدم که چنين فردي در مجتمع قضايي نيست و من طعمه يک کلاهبرداري قرار گرفته ام.

گزارش خراسان حاکي است: در پي اعلام شکايت مالباخته، در حالي فرد کلاهبردار تحت تعقيب قرار گرفت که بررسي هاي بيشتر نشان داد: مشابه اين نوع کلاهبرداري در يکي ديگر از مجتمع هاي قضايي مشهد نيز رخ داده است. بنابراين صرافان و فروشندگان دلار بايد هوشيار باشند و به راحتي فريب دزدان و کلاهبرداران را نخورند و اتحاديه مربوطه نيز بايد در اين زمينه به ديگر صرافي ها اطلاع رساني کند تا چنين کلاهبرداراني نتوانند با استفاده از عناوين مورد اعتماد مردم و يا سوءاستفاده از مراکز و مکان هاي معتبر قانوني به اقدامات مجرمانه خود ادامه دهند.


اخبار حوادث  -  خراسان 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------