انهدام باند دزدان مسلح خودرو در بیست و دومین سرقت



اخبار,اخبارحوادث,سارقان مسلح

فرمانده انتظامی چابهار استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند سارقان مسلح و کشف ۲۲ فقره سرقت خودرو خبر داد.

سرهنگ محمد رضاکاظمی فرمانده انتظامی چابهار استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت خودرو در شهرستان چابهار تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار ادامه داد: با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی، شب گذشته ماموران کلانتری ۱۴ منطقه آزاد حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با سه سرنشین که سابقه سرقت داشته مشکوک و  آن را تحت نظر قرار دادند.

این مقام مسئول انتظامی افزود: راننده خوردو مسروقه به محض مشاهده ماموران فرار کرده که پس از تعقیب و گریز  و تنگ شدن عرصه بر سارقان، این متهمان با به جا گذاشتن خوردو متواری شده که ماموران موفق به دستگیری یکی از سارقان به همراه یک قبضه سلاح شدند.

سرهنگ کاظمی با اشاره به انتقال این متهم به مقر پلیس تصریح کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو یک دستگاه کیس کامپیو‌تر، اسپری فلفلی و یک جفت پلاک مسروقه و دو دستگاه تلویزیون ال‌ای دی مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: این سارق حرفه‌ای که دارای چندین فقره سابقه کبفری بوده در تحقیقات تخصصی پلیس، به ۲۲ فقره سرقت خودرو در استان کرمان، زاهدان، ایرانشهر و چابهار با کمک دو نفر دیگر اعتراف کرد.


 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------