سرقت طلا و جواهرات دختر جوان برای خرید مواد مخدر/ پدر تبهکار دستگیر شد + عکس



پدری که طلا و جواهرات دخترش را برای خرید مواد مخدر به سرقت برده بود،‌ توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، در مورخه 10/11/1393 و از طریق مرکز فوریت ها پلیسی 110 ، وقوع یک فقره سرقت منزل از واحد چهارم یک مجتمع آپارتمانی واقع در خیابان 21 متری جی به کلانتری 119 مهرآباد جنوبی اعلام شد. 
 
پرونده در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت منزل" و به دستور شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 10 تهران ، پرونده در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اخبار,اخبار حوادث,سرقت

شاکیه : از زمان دقیق سرقت اطلاع ندارم
با مراجعه کارآگاهان به محل سرقت و انجام بررسی های اولیه ، هیچگونه آثار ناشی از تخریب در منزل شاکیه مشاهده نشد ؛ ضمن آنکه سارق یا سارقین بدون ایجاد هرگونه بهم ریختگی جهت انجام سرقت اقدام به سرقت کلیه طلا و جواهرات داخل خانه به ارزش تقریبی 25 میلیون تومان کرده بودند . 
 
شاکیه نیز در اظهارات خود عنوان نمود که از زمان دقیق سرقت اطلاع نداشته و تنها زمانیکه برای حضور در یک میهمانی قصد استفاده از طلا و جواهراتش را داشته ، متوجه سرقت شده است . 
 
تحقیقات پلیسی و شناسایی سارق : 
با توجه به نحوه سرقت ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که سرقت می بایست توسط فرد یا افرادی صورت گرفته باشد که اطلاعات دقیقی از میزان اموال ( طلا و جواهارات ) شاکیه و محل نگهداری آنها داشته اند ؛ لذا تحقیقات از اطرافیان و اعضای خانواده شاکیه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت . 
 
با توجه به اظهارات شاکیه مبنی بر داشتن اختلاف خانوادگی با احدی از بستگان ، تحقیقات از این شخص انجام و طی تحقیقات تخصصی – پلیسی ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که سرقت نمی تواند توسط این شخص انجام نشده باشد . 
 
در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که پدر شاکیه به مصرف موادمخدر اعتیاد داشته و به همین علت فاقد هرگونه شغل ثابت و مشخصی است ؛ لذا بررسی فرضیه "انجام سرقت با انگیزه تأمین هزینه موادمخدر" آغاز و این شخص جهت انجام تحقیقات به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

اخبار,اخبار حوادث,سرقت

اعتراف به سرقت : 
با آغاز تحقیقات از پدر شاکیه و در حالیکه وی در مراحل اولیه تحقیقات منکر سرقت طلا و جواهرات خود شده بود ، اما پس از کشف مقادیری از طلا و جواهرات شاکیه  از داخل اتاق متهم ، وی به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت طلا و جواهرات و فروش مقداری از آنها جهت تأمین هزینه مواد خود اعتراف کرد . 
 
سرهنگ کارآگاه احمـد نجفی ، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با توجه به اعتراف متهم ، خریدار طلا و جواهارات مسروقه نیز شناسایی ، دستگیر و به خرید طلا و جواهرات از متهم اعتراف کرد . در ادامه و با کشف تمامی اموال مسروقه ، متهم اصلی پرونده نیز بهمراه پرونده در اختیار مقام محترم قضایی قرار گرفت " .


  اخبارحوادث  - باشگاه   خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------