نوجوانان زیر 12 سال طعمه‌های زورگیر خشن/ قربانیان به خاطر کمک کردن به دام می‌افتادند + عکس



مردی که در کوچه‌های خلوت به بهانه درخواست اقدام به زورگیری از نوجوانان زیر 12 سال می‌کرد،‌ توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ساعت 18:45 مورخه 28/11/1393 نوجوان 13 ساله ای بنام سعید، با مراجعه به واحد گشت کلانتری 112 ابوسعید به مأمورین و نشان فردی در خیابان وحدت اسلامی ، اعلام کرد که این شخص قصد ربایش وی را داشته اما او موفق به فرار شده است . 
 
با توجه به اظهارات این نوجوان ( سعید ) مأمورین به قصد تحقیقات به این فرد مراجعه کرده اما این شخص به محض مشاهده مأمورین اقدام به فرار می نماید که با تعقیب مأمورین ، وی دستگیر و به کلانتری منتقل می شود . 
 
پرونده در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
در حالیکه سعید بهمراه مادرش به کلانتری 112 ابوسعید رفته بود ، در اظهاراتش عنوان داشت که فرد دستگیر شده قصد ربایش وی را داشته است ؛ لذا پرونده مقدماتی با موضوع "تلاش برای ربایش"  تشکیل و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 11 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اخبار,اخبارحوادث,سارقان

اظهارات سعید : 
سعید پس از حضور  در اداره یازدهم پلیس آگاهی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " از داخل کوچه [شهید] حیدری که خانه یکی از بستگانم ( منزل دایی ) در آنجاست ، در حال بازگشت به خانه خودمان بودم که فرد دستگیر شده مرا صدا کرد و با نشان درب یک واحد آپارتمانی و به بهانه اینکه عینکش را همراه ندارد ، از من درخواست کرد تا نوشته روی یکی از زنگ های آیفون ساختمان را برایش بخوانم ؛ قصد خواندن نوشته روی زنگ آیفون را داشتم که ناگهان این شخص دستانش را بر روی دهانم گذاشت تا نتوانم درخواست کمک کنم و قصد داشت که مرا با خود ببرد . در یک لحظه با گاز گرفتن دست [ متهم ] ، دست این شخص در یک لحظه باز شد و من بر روی زمین افتادم که موفق به فرار شدم . پشت خودروهای پارک شده مخفی شده بودم که متوجه ماشین پلیس شدم ؛ خودم را به مأمورین پلیس رسانده و با نشان این شخص موضوع را به آنها اطلاع دادم " .

 

اخبار,اخبارحوادث,سارقان

اظهارات متهم : 
بنیامین ( 40 ساله ) که دارای چندین سابقه دستگیری در زمینه سرقت است ، در اعترافات خود عنوان کرد که بدین شیوه و شگرد قصد سرقت داشته است . 
 
متهم در اعترافات خود به کارآگاهان گفت : "بدین شیوه و شگرد از نوجوانان 12-10 ساله و به بهانه های مختلف درخواست کمک می کردم و زمانیکه به من نزدیک می شدند ، به قصد سرقت پول و دیگر اموال باارزش همراهشان اقدام به گرفتن آنها می کردم تا بتوانم محتویات [ احتمالی ] داخل جیب هایشان را سرقت کنم " . 
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با توجه به شیوه و شگرد استفاده شده در انجام جرایم ارتکابی از سوی متهم و به جهت شناسایی دیگر جرایم و همچنین شکات و مالباختگان احتمالی ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند" . 


 اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------