آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل پدر برای انتقام از دوست قدیمی



مرد جوانی که برای انتقام از پسر جوانی، پدر او را با ضربه‌های موزائیک و چاقو از پا درآورده و گریخته بود، دستگیر شد.

به گزارش جام جم، اوایل دی امسال خانواده ای در محله 45 متری شهرستان بروجرد زمانی که از مسافرت به خانه بازگشتند، با جسد غرق در خون پدر خانواده روبه رو شدند.

با گزارش وقوع این جنایت به پلیس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی بروجرد قرار گرفت و جستجو برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد. در تحقیقات، کارآگاهان به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد جوانی به نام حمید با پسر مقتول درگیری داشته و چند بار او را تهدید کرده که بلایی بر سر خانواده اش می آورد بنابراین، این فرد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که دو روز پیش دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا دلیری، فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد در این باره به جام جم گفت: با انتقال متهم به پلیس آگاهی و بازجویی از وی معلوم شد او به دلیل اختلاف و دعوایی که با پسر این خانواده داشته از او کینه به دل گرفته و با توجه به این که می دانسته او علاقه بسیاری به پدرش دارد تصمیم به کشتن مرد میانسال گرفته است. قاتل روز حادثه به زور وارد خانه آنها شده و ابتدا با ضربه های موزائیکی که از حیاط خانه او برداشته مرد میانسال را زخمی کرده و سپس او را با ضربه های چاقو از پای درآورده بود.

 

   اخبار حوادث  - جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------