شکنجه فرزند پنج ساله توسط نامادری! (+تصاویر)



 

زنی اهل تگزاس فرزندخوانده پنج‌ساله خود را در کمد زیر پله پنهان کرد و وزن آن پسر به 13 کیلوگرم رسید. او به دلیل ارتکاب این جرم متهم شده است.

به گزارش فرادید به نقل از دیلی میل، سال گذشته، تامی بلِیمر 34 ساله جردن را زیر پله حبس کرده بود و به همین دلیل متهم شد. او زمانی دوباره هوای تازه را تنفس کرد که نابرادرى‌‌اش این اتفاق را به پلیس گزارش داد.
 
جردن در ماه مارس 2014 پوست و استخوان شده بود؛ به شکلی که استخوان‌هایش از روی پوست کاملا معلوم بود. بنا به گفته پلیس، جای کبودی نیز در بدن او مشاهده شد. برای بهبود، جردن تحت مراقب ویژه مرکز کودکان قرار گرفت.
 

اخبار,اخبار حوادث,کودک ازاری
او یک سال بزرگتر شده و اکنون به مهدکودک می‌رود.
 
یک تشک کثیف همراه با یک قفل در زیر خانه آن‌ها پیدا شده است. خانم بلِیمر اما این اتهام را رد کرده است.  او می‌گوید که آن تشک مربوط به پسر بيولوژيكى‌ِ 16 سال خودش است. خانم بلِیمر به تازگی با مردی 24 ساله ازواج کرده و پسر 16 ساله او به علت اختلاف سن کم، با او مشکل دارد. البته این مرد 24 ساله همان پدر جردن است. شوهر او، بردلی بلیمر، نیز همین اتهام را در پرونده خود دارد.

 

اخبار,اخبار حوادث,کودک ازاری

 

اخبار,اخبار حوادث,کودک ازاری
 
مادر بيولوژيكى‌ جردن می‌گوید: «روزانه فقط چند لیوان آب و یک تکه نان خیلی کوچک به او می‌دادند. هر وقت هم که مهمان می‌آمد، به او دارو خورانده می‌شد تا ساکت بماند.»
 
خانم بلیمر با قرار وثیقه 30 هزار دلاری از زندان بیرون آمد، اما شوهرش به یک وثیقه 159 هزار دلاری نیاز دارد. گفتنی است تاکنون هزاران دلار برای بهبود جردن جمع‌آوری شده و از او به برنامه مشهور دکتر فیل نیز دعوت به عمل آمده است. دادگاه جدید به زودی برگزار می‌شود و جرایم درجه یک را می‌توان با حبس ابد محاکمه کرد. 

 

اخبار,اخبار حوادث,کودک ازاری

 

اخبار,اخبار حوادث,کودک ازاری

 

 اخبار حوادث  -  فرارو 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------