مرد همسرکش بعد از 4 سال به دام افتاد



مرد مشهدی که چهار سال پیش به خاطر سوءظن به همسرش، او را با ضربه‌های چاقو کشته و گریخته بود سرانجام در دام پلیس گرفتار شد.

به گزارش جام جم، هفته گذشته گروهی از کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی مشهد برای دستگیری مردی که همسرش را کشته و از این شهر گریخته بود عازم شهرستان کلاله استان گلستان شدند، اما موفق به یافتن متهم فراری در آنجا نشدند.

در ادامه کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی کلاله با اطلاعاتی که از قاتل فراری به دست آورده بودند جستجو برای یافتن متهم فراری را ادامه دادند تا این که دو روز پیش به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد این متهم در یک خانه اجاره ای در حوالی شهر زندگی می کند. ماموران با هماهنگی قضایی به مخفیگاه متهم اعزام شده و او را پیش از این که فرصتی برای فرار پیدا کند، دستگیر کردند.

متهم در بازجویی ها گفت: مدتی بود که من و همسرم با هم اختلاف پیدا کرده بودیم. در جریان اختلافمان نسبت به رفتارهای همسرم سوءظن پیدا کرده و همین موضوع باعث شد که آرامش از زندگی مان برود. همسرم به خاطر اختلافات، خانه را ترک کرد و با اجاره خانه ای زندگی در آنجا را آغاز کرد. من هم برای انتقامگیری سی ام اردیبهشت سال 89 سراغش رفتم و با برداشتن چاقوی آشپزخانه ضربه هایی به همسرم زدم که او غرق در خون کف اتاق افتاد.

سرهنگ رضا بهروزی، فرمانده انتظامی شهرستان کلاله در این باره به جام جم گفت: با توجه به این که این جنایت در شهرستان مشهد رخ داده بود، برای متهم به قتل قرار قانونی صادر شد و قرار است او بزودی برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس جنایی مشهد قرار بگیرد.


  اخبار حوادث  - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------