دردسر‌های گم شدن فلش برای یک زن



گم شدن فلش مموری عکس‌های خصوصی یک زن جوان وی را به دردسر انداخت.

در حالی که یک‌سال از گم شدن فلش مموری این زن می‌گذشت او از طریق یکی از دوستانش در جریان وجود چند شبکه اجتماعی در فضای مجازی قرار گرفت که با نام و تصاویر وی طراحی شده بود.


این زن که از دیدن چنین اتفاقاتی بشدت شوک‌زده شده بود در مراجعه به مأموران پلیس فتا با ارائه شکایتی گفت: مدتی پیش یک از دوستانم ادعا کرد یک شبکه اجتماعی در فضای مجازی به نام و با عکس‌های خصوصی من راه‌اندازی و ادعاهای سیاهی مطرح شده و آبرویم در خطر است.
با توجه به این ادعاها مأموران فتای مازندران تجسس در این باره را آغاز کرده و در مدت کوتاهی رد عامل راه‌اندازی شبکه اجتماعی را به دست آوردند.


 سرهنگ رستمی رئیس پلیس فتای مازندران درباره نحوه دستگیری متهم گفت: با شناسایی متهم، مأموران و کارآگاهان با هماهنگی قضایی وی را در یک عملیات هماهنگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.


 در تحقیقات فنی و پلیسی مجرم با اقرار به جرم خود گفت: حدود یک سال پیش در مسیر راه فلش مموری پیدا کردم که حاوی تصاویر خصوصی یک زن بود و مدتی بعد با ساخت صفحه‌ای با تصاویر خصوصی زن جوان و نسبت دادن این صفحه به وی با وعده مختلف به کاربران از آنها شارژ تلفن همراه و پول دریافت می‌کردم.


سرهنگ رستمی ادامه داد: با بررسی مأموران پلیس فتا در فضای مجازی و اعتراف متهم پرونده، مشخص شد وی علاوه بر ساخت صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام در kik و Facebook نیز با مشخصات زن جوان اقدام به ساخت چنین صفحه‌ای با هدف کلاهبرداری از کاربران کرده بود و توانست از افراد شارژ تلفن همراه با وعده‌های شیطانی دریافت کند.


هشدار‌های پلیسی:
- از اطلاعات محرمانه خانوادگی خود بخوبی محافظت کنید و اطلاعات روی فلش مموری خود را به‌صورت رمز شده نگهداری کنید.


- از قرار دادن تصاویر خصوصی و اطلاعات شخصی خود در فضای مجازی جداً خودداری کنید.


اخبار حوادث  - ایران  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------