آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

توطئه هولناک تازه عروس در شب عروسی



عروس فریبکار هندی در توطئه‌ای هولناک داماد را دو ساعت پیش از مراسم عروسی بیهوش کرد و با نقشه‌ای زیرکانه به عقد مرد آرزوهایش درآمد.

«جوگال کروشور» داماد 25 ساله پس از به‌هوش آمدن زمانی متوجه این نقشه شوم عروس شد که دو ساعت از ازدواج این دختر با مرد مورد نظرش می‌گذشت. این داماد فریب خورده که در ایالت اوتار پرادش زندگی می‌کند مدعی بود پیش از ورود به مجلس عروسی به پیشنهاد همسرش شربتی شیرین را نوشیده بود که بعد از آن را به خاطر نمی‌آورد.


برادر عروس فریبکار، «ایندراواتی» 23 ساله در توضیح این اتفاق گفت: «کروشور در روز مراسم حالت عادی نداشت و مانند افراد مست تلوتلو می‌خورد تا اینکه ناگهان به زمین افتاد و از هوش رفت. خواهرم که ظاهراً از دیدن این صحنه شوکه شده بود قصد داشت ازدواج با این مرد الکلی را برهم بزند و با پیشنهاد ما با یکی از اقوام‌مان ازدواج کرد.»


در حال حاضر داماد فریب خورده که برخلاف ادعای خانواده دختر سلامتش را به تأیید کارشناسان پزشکی رسانده از عروس جوان شکایت کرد و در حال حاضر پیگیر این فریبکاری شده است.


ضمناً خانواده عروس پس از اجرای این نقشه 520 پوند نیز از خانواده داماد به عنوان غرامت دریافت کرده‌اند.

 

 اخبار حوادث  -  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------