قاتل گلدکوئستی آزاد می‌شود



مردی که نامزدش را در قرار گلدکوئستی به قتل رسانده و مرد دیگری را نابینا کرده ‌بود، بعد از صدور حکم قصاص در هر دومورد موفق به جلب رضایت شاکیان شد و بار دیگر پای میز محاکمه رفت.

به گزارش شرق، خبر قتل دختری جوان به نام الهه که با ضربه چاقو به قتل رسیده ‌بود ١١ فروردین سال ٨٧  به پلیس گزارش شد.

 

ماموران متوجه شدند در این جنایت جوان دیگری به نام ناصر زخمی  و به بیمارستان منتقل شده ‌است. وقتی ماموران از ناصر بازجویی کردند متوجه شدند این‌جنایت در پی قرار گلدکوئستی اتفاق افتاده و متهم که نامزد الهه است وقتی متوجه شده نامزدش با ناصر قرار دارد به محل رفته و هر دوی آنها را با چاقو زده ‌است.متهم که فریدون نام دارد در بازجویی‌ها اتهام قتل را قبول کرد و گفت: «نامزدم در جلسات گلدکوئستی شرکت می‌کرد و سرشاخه یکی از این جلسات شده‌ بود.

 

او از این‌راه پول هم به دست آورده‌ بود .الهه با چند مرد دیگر رابطه داشت و به من می‌گفت این روابط به خاطر جلسات گلدکوئست است، یک‌بار متوجه شدم با مردی به نام ناصر قرار دارد، وقتی به او گفتم این قرار برای چیست گفت ناصر مزاحم او شده ‌است و پولش را می‌خواهد. آن‌طور که من از گفته‌های نامزدم متوجه شدم ناصر به نامزد من پول داده‌ بود تا عضو گلدکوئست شود اما نتوانسته بود زیرشاخه‌ای پیدا کند به همین دلیل هم به الهه می‌گفت باید پولش را پس بدهد و به همین خاطر با هم اختلاف داشتند. چندبار به ناصر گفتم مزاحم الهه نشود اما آنها مرتب با هم دیدار داشتند تا اینکه متوجه شدم ناصر و الهه بدون اینکه من در جریان باشم همدیگر را می‌بینند. روز حادثه متوجه شدم ناصر سوار ماشین الهه شده ‌است و با هم صحبت می‌کنند و خیلی هم خوشحال هستند.

 

متوجه شدم مسئله اصلا اختلاف حساب نیست، چاقویی را که در جیبم داشتم بیرون آوردم و اول یک‌ضربه به الهه زدم و بعد هم ضربه‌ای به ناصر وارد کردم که به صورتش برخورد کرد و چشمش آسیب دید.متهم در جلسات رسیدگی به این پرونده که در شعبه ٧١ دادگاه کیفری برگزار شد، این گفته‌ها را تکرار کرد و به یک‌بار قصاص نفس و قصاص چشم محکوم شد. فریدون دوسال قبل موفق شد رضایت خانواده الهه را جلب کند و از قصاص نفس نجات یابد؛ البته به لحاظ جنبه عمومی جرم قتل به هشت‌سال‌حبس محکوم شد.

 

وی همچنین چندماه قبل توانست رضایت ناصر را هم که نابینا شده بود جلب کند که دیروز بعد از محاکمه به دلیل جنبه عمومی جرم دوم به پنج‌سال حبس محکوم شد و هیات قضات با توجه به ایام بازداشت و حکم صادره دستور آزادی وی را صادر کردند.

 

 اخبار حوادث  - شرق

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------