درد و دل با خواهر، پایان سناریوی دزدی‌های سریالی زوج تبهکار



زن سارق که پس از دعوا با شوهرش با خواهرش درد و دل کرد، نمی‌دانست که خواهرش مستقیم پیش پلیس می‌رود و آن‌ها را لو می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مالباختگان زیادی با مراجعه به دادسرای ناحیه ۱۶ از دو زن و مرد سارق شکایت کردند که با شیوه پرسیدن آدرس دست به کیف قاپی می‌زدند.

با اعلام شکایت مالباختگان به دستور بازپرس موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

در ادامه در حالیکه تحقیقات در این خصوص ادامه داشت، زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت‌های خواهرش و شوهر خواهرش خبر داد.

وی به ماموران گفت: خواهرم با شوهرش درگیر شده بود و به خانه ما آمد. او وقتی داشت با من درد و دل می‌کرد در میان صحبت‌هایش گفت که چند وقتی است با شوهرش دست به کیف قاپی و دزدی می‌زنند. من هم وقتی این موضوع را شنیدم تصمیم گرفتم آن‌ها را لو بدهم.

با اظهارات این زن، زوج سارق خیلی زود ردیابی و دستگیر شدند و مشخص شد که آن‌ها‌‌ همان زوجی هستند که تحت تعقیب پلیس می‌باشند.

این زوج سارق پس از دستگیری به ۲۰ فقره سرقت و زورگیری به شیوه پرسیدن آدرس اعتراف کردند.

متهمان در خیابان مالباختگان را شناسایی می‌کردند و در یک فرصت مناسب یکی از آن‌ها با پرسیدن آدرس سر مالباخته را گرم می‌کرد و دیگری هم با موتور از مالباخته سرقت می‌کرد.

مرد جوان در بازجویی‌ها به ماموران گفت: با همسرم در خیابان‌ها به بهانه پرسیدن آدرس سر مردم را گرم می‌کردیم و در یک فرصت مناسب از آن‌ها سرقت می‌کردیم.

با اعترافات متهمان، هر دو با قرار قانونی روانه زندان شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------