راز مرگ مرموز 2 برادر در سینه مرد چوپان(+عکس)



پرونده مرگ مرموز دو برادر در حوالی دامغان با گزارش پزشکی قانونی وارد مرحله تازه‌ای شد و بررسی‌ها نشان می‌دهد برادر کوچک‌تر پس از قتل برادرش دست به خودکشی زده است.

به گزارش جام جم، ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد سی ام بهمن امسال مرد چوپانی همراه صاحب گله ای که از آن نگهداری می کرد در حال بازگشت به خانه شان بودند که با مشاهده یک دستگاه وانت مزدا که کنار جاده منتهی به روستای اگره شهرستان دامغان رها شده بود توقف کردند.

اخبار,اخبارحوادث,قتل

 

نها زمانی که اطراف را جستجو کردند اثری از سرنشینان خودرو به دست نیاوردند بنابراین به جستجو در اطراف ادامه دادند تا این که 200 متر جلوتر از جاده با جسد دو مرد جوان روبه رو شدند که غرق در خون داخل کانالی افتاده بودند.

آنها با کشف این اجساد موضوع را به پلیس گزارش دادند. دقایقی پس از این تماس نخستین گروه ماموران از کلانتری 17 دیباج به محل حادثه اعزام شدند.

همزمان با شروع تحقیقات ماموران در بازرسی از خودروی رها شده در 200 متری محل کشف اجساد مدارکی به دست آوردند که نشان می داد قربانیان حادثه دو برادر بوده و مصطفی و مجتبی نام دارند و ساکن شهرستان ساری هستند.

بررسی های اولیه پلیس نشان می داد این دو نفر با شلیک گلوله از پای درآمده اند. با مشخص شدن هویت این دو قربانی والدین آنها شناسایی و به پلیس آگاهی فراخوانده شدند.

در تحقیق از این خانواده معلوم شد این دو برادر مدتی پیش با یکدیگر مشاجره کرده اند و هردو دست به خودکشی زده بودند که با حضور بموقع اعضای خانواده در خانه و یافتن آنها در اتاق هایشان آنها را به بیمارستان منتقل کرده بودند.

روز حادثه هردو برادر خانه را برای انجام کاری ترک کرده و گفته بودند بزودی بازمی گردند که دیگر از آنها خبری نشده و در تماس پلیس با خانه شان متوجه شدند هردوی آنها با شلیک گلوله کشته شده اند.

کارآگاهان جنایی در شاخه دیگری از تحقیقات به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد یکی از این دو برادر روز حادثه از مردی یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ خریده است بنابراین جستجوی پلیس روی فروشنده سلاح متمرکز شد تا این که چند روز پیش متوجه شدند فروشنده یکی از آن دو مرد چوپانی بوده که اجساد را یافته و به پلیس خبر داده است.

در این مرحله مرد چوپان به پلیس آگاهی فراخوانده شد و در اظهاراتش گفت: سلاح را همراه چهار عدد فشنگ به یکی از این دو برادر جوان فروختم. نمی دانستم او با این سلاح قصد چه کاری را دارد. نیمه شب زمانی که خودروی او را دیدم اطراف را جستجو کردم تا این که با جسد همان خریدار سلاح و برادر وی روبه رو شدم. ترسیدم پای خودم نیز به این ماجرا باز شود، بنابراین پیش از این که ماجرا را به صاحب گله اطلاع دهم سلاح را از محل حادثه دزدیدم و در کوهستان پنهان کردم.

سردار محمدرضا میرزایی، فرمانده انتظامی استان سمنان در این باره گفت: با ثبت اظهارات وی، سلاح نیز از او کشف و روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد تا این که پزشکان قانونی نظر دادند که برادر بزرگ تر با شلیک سلاح به قتل رسیده و برادر کوچک تر با همان سلاح خودکشی کرده است بنابراین کارآگاهان در این زمینه به تحقیقات خود ادامه دادند و به سرنخ هایی دست یافتند که گفته های پزشکی قانونی را تائید می کرد و نشان می داد مرد سی و یک ساله با شلیک گلوله به سر برادرش وی را به قتل رسانده و سپس با شلیک گلوله دوم به سر خودش، خودکشی کرده است.


  اخبار  حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------