درگیری مرگبار با بچه‌های زورآباد/ قدرت نمایی پسران مست جنایت آفرید(+عکس)



قدرت نمایی پسران مست در سطح شهر منجر به درگیری مرگبار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ساعت 19:00 مورخه 05/12/1393 وقوع یک فقره فوت مشکوک از طریق مرکز فوریت های درمانی بیمارستان شهدای هفتم تیر به کلانتری 167 دولت آباد اعلام شد .

با حضور مأموران کلانتری در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی 25 ساله بر اثر اصابت ضربه چاقو به ناحیه شریان حیاتی گردن مجروح و توسط دو نفر از دوستانش به بیمارستان منتقل شده اما با وجود انجام اقدامات درمانی فوت کرده است .

با انتقال دو همراه مقتول به کلانتری ، این دو نفر  بنام های "امیر . چ" ( 27 ساله ) و "علی . ن" (25 ساله ) در اظهارات خود عنوان داشتند که با تعدادی از جوانان منطقه زورآباد درگیر شده اند که طی آن و با پرتاب چاقو از سوی آنها ، چاقو به گردن مقتول اصابت کرده است .

با شناسایی دقیق محل درگیری ، مأمورین اقدام به شناسایی دو نفر از جوانان منطقه زورآباد کردند که در درگیری مشارکت داشتند . آن دو جوان بنام های جواد ( 23 ساله ) و محمدرضا (24 ساله) دستگیر و به کلانتری منتقل شدند .

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور شعبه هفتم بازپرسی دادسرای شهرری ، پرونده بهمراه هر چهار متهم دستگیر شده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت .


اظهارات دوستان مقتول :
در تحقیقات از دوستان مقتول ، آنها صراحتا به "شرب خمر" در روز حادثه اعتراف و عنوان کردند : "بهمراه مقتول و با خودرو ال 90 متعلق به وی در حال چرخیدن در خیابان بودیم و [ در حالیکه به علت شرب خمر در حالت طبیعی قرار نداشتیم] به رهگذران ناسزا می گفتیم که ناگهان مورد حمله چند نفر قرار گرفتیم و آنها اقدام به وارد نمودن خسارت به خودرو مقتول کردند . در مرحله اول از محل فرار کردیم و پس از تهیه چاقو قصد مراجعت دوباره به محل درگیری را داشتیم . همین کار را نیز کردیم اما زمانیکه قصد پیاده شدن از ماشین را داشتیم ، ناگهان یکی از همان افرادی که با ما درگیر شده بود اینبار چاقویش را به سمت ماشین پرتاب کرد . همزمان با پرتاب چاقو ، مقتول قصد پیاده شدن از ماشین را داشت که چاقو دقیقا به ناحیه گلوی وی برخورد کرد و خون همه جا را برداشت . با دیدن این صحنه ، تصمیم گرفتیم تا دوست خودمان ( مقتول ) را به بیمارستان برسانیم اما او در بیمارستان فوت کرد " .
 

اخبار,اخبار حوادث,زورگیری

اظهارات متهمین اصلی پرونده :
"جواد" و "محمدرضا" که در اظهارات اولیه مدعی بیگناهی خود شده بودند ، پس از مواجه حضوری با دوستان مقتول و شناسایی شدن توسط آنها صراحتا به مشارکت در نزاع و درگیری منجر به جنایت اعتراف کردند .

"محمدرضا . الف" که چاقو را به سمت مقتول پرتاب کرده بود ، پس از اعتراف صریح در خصوص روز حادثه به کارآگاهان گفت : " در مورخه 05/12/1393 در محل ایستاده بودیم که ناگهان یک دستگاه خودرو ال 90 با سه نفر سرنشین از محل عبور کردند . مشخص بود که سرنششینان ال 90 در وضعیت طبیعی قرار ندارند ! آنها سر خود را از ماشین بیرون آورده بودند و [ در حالیکه اقدام به قدرت نمایی می کردند ] به تمامی رهگذران و اهالی محل ناسزا می گفتند تا اینکه به ما نزدیک شده و به ما نیز دشنام و ناسزا گفتند . چند متر جلوتر و برای چند لحظه کوتاه ، ماشین ال 90 در پشت ترافیک چهارراه توقف کرد و همین زمان کافی بود تا من و چند نفر دیگر از بچه محل ها خودمان را به آنها رسانده و با ضربه های پا (لگد) اقدام به وارد کردن خسارت به دربهای ماشین کنیم "  .

محمدرضا در خصوص نحوه ارتکاب جنایت نیز به کارآگاهان گفت : " می دانستیم که سرنشینان ال 90  برای تلافی به محل باز می گردند و به همین علت ، در همان فاصله کوتاه زمانی اقدام به تهیه چند قبضه چاقو و قمه کردیم تا اگر سرنشینان خودرو ال 90 برای دعوا به محل بازگشتند ،  در مقابل آنها کم نیاوریم . همانطور که پیش بینی کرده بودیم ، خودرو ال 90 مجددا به محل بازگشت ؛ سرنشینان آن قصد پیاده شدن از ماشین را داشتند که من در همان لحظه چاقوی خود را به سمت آنها پرتاب کردم و همین موضوع باعث فرار آنها شد ؛ در آن لحظه اصلا فکر نمی کردیم که پرتاب چاقو از سوی من منجر به مرگ یکی از آنها خواهد شد تا اینکه مأمورین مرا دستگیر کردند " .

"امیر . چ" نیز دقیقا همان اظهارات محمدرضا را تأیید کرد و عنوان داشت : "اگر محل را ترک می کردیم و سرنشینان خودرو ال 90 به محل می آمدند و اقدام به قدرت نمایی می کردند ، سایر بچه های محل تصور می کردند که ما از روی ترس آنجا را ترک کرده ایم " .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمین به مشارکت در درگیری منجر به جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و هر چهار متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند .


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------