آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

خوشگذرانی پس از ناکام ماندن در یک سرقت مسلحانه



دوستان شرور که پس از یک سرقت ناکام مسلحانه برای خوشگذرانی به منطقه هفت تپه رفته بودند، توسط شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یکم اسفندماه خبر یک سرقت مسلحانه ناکام توسط گروهی از افراد شرور منطقه جنوب تهران به کلانتری حسن آباد اعلام شد.
 
ماموران نیروی انتظامی پس از حضور در محل سرقت که یک دامداری با بیش از ۲۰۰ راس گوسفند بود، ‌دریافتند که شب هنگام مردانی پژو سوار با در دست داشتن قمه و اسلحه دولول وارد دامداری شده و قصد دزدیدن چند راس گوسفند داشتند که با ۳ چوبان‌ درگیر و پس از مغلوب شدن از محل فرار کرده‌اند.
 
با توجه به اهمیت موضوع، پرونده مورد بررسی ویژه قرار گرفت و گروهی از عوامل تخصصی کلانتری فعالیت خود را جهت دستگیری متهمان آغاز کردند.
 
تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه سرنخ‌هایی از متهمان در هفت تپه به دست آمد که آنان برای تفریح و خوشگذرانی به آن مناطق رفته‌اند.

گروهی از عوامل کلانتری باقر شهر و حسن آباد به راه افتاده و توانستند طی یک عملیات ضربتی و درگیری با متهمان و شلیک ۴ تیر خلافکاران را خلع سلاح کرده و دستگیر کنند.
 
سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتر نهم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: ماموران از متهمان دو قبضه سلاح شکاری دولول کمر شکن و ۶۱ تیر کشف کردند و سرانجام پرونده متهمان در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


  اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------